abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_248485
Fons van Westerloo moet met tranen naar Big Brother hebben gekeken waarom was hij niet op het idee gekomen om BB te produceren. Elke keer dat ie keek zag hij de Big Bugs aan hem voorbij gaan. Maar hij kwam met een tegenplan De Bus dit moest Big Brother gaan overtroeven!! Maar helaas na een paar keer gekeken te hebben moet ik toch tot de conclusie komen dat dit verre weg niet in de buurt komt van big-brother. Zijn we dan Big Brother moe dat geloof ik niet als het morgen weer zou gaan beginnen zou het weer goed bekeken worden dat weet ik zeker. Wat is dan het verschil???? Wat er duidelijk ontbreekt aan de bus is een lijn het valt absoluut niet te volgen waar het allemaal overgaat iedereen lult maar een beetje door elkaar. Het erge is dat ze nog denken dat ze hartstikke populair zijn maar dat zijn ze niet en dat zullen ze ook niet worden ze zijn de flop van het jaar zonder twijfel. Hoe minder mensen er kijken hoe minder geld SBS voor deze bagger krijgt dus met andere woorden BOYCOT DIT PROGRAMMA mischien dat het dan snel gaat verdwijnen anders moeten we nog vier maanden tegen De Bus aankijken.
pi_248486
quote:
op 02-18-2000 om 08:31 PM schreef SPOONY het volgende:
Wat is dan het verschil???? Wat er duidelijk ontbreekt aan de bus is een lijn het valt absoluut niet te volgen waar het allemaal overgaat iedereen lult maar een beetje door elkaar. Het erge is dat ze nog denken dat ze hartstikke populair zijn maar dat zijn ze niet en dat zullen ze ook niet worden ze zijn de flop van het jaar zonder twijfel. Hoe minder mensen er kijken hoe minder geld SBS voor deze bagger krijgt dus met andere woorden BOYCOT DIT PROGRAMMA mischien dat het dan snel gaat verdwijnen anders moeten we nog vier maanden tegen De Bus aankijken.

De lijn ontbreekt inderdaad en iedereen kakelt door mekaar heen. Het geluid op de streams is beter dan BB, maar van dat gekakel word ik wel moe.
Ik kijk alleen de streams eigenlijk. TV loopt teveel achter. En stemmen doe ik sowieso niet. Geen zin om te sponsoren

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_248487
Misschien dat ik de enigste ben die dit denkt, maar qua gedrag naar elkaar toe is dit wel heeeeeeeeeel anders. (Realistisch? Misschien een groot woord, maar wel beter dan het socio-verhaal bij BB).

Bij BB bleef iedereen maar sociaal en politiek correct (ok, ik kan niet zeggen dat de busbewoners nu zo anders zijn) en dat weeeeeeeeeeeeken lang, terwijl je nu al toch irritaties gaat zien bij de busbewoners.

Grote probleem is dat het schijnbaar wordt toegelaten dat de bewoners roddelbladen kopen en maar constant vragen hoe ze overkomen aan de mensen die ze bellen. Het gevolg is dat je van die gefakede houdingen krijgt. Als dat nu eens gewoon werd verboden.
Ander probleem is inderdaad het feit dat het TV-programma wel erg ver achterloopt: 2 dagen of zo. Come on.

Wat ik wel raar vind is dat iedereen zeurt over het feit dat De Bus saai is.
Big Brother was zeker niet saai of zo.

NOT.

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
  zaterdag 19 februari 2000 @ 11:02:00 #4
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_248488
Sorry met alle respect,

Er zitten zeker randdebielen in maar het is tot nu toe boeiender door deze randdebielen dan Big Brother. Binnen een week zullen er
zeker grote confrontaties plaatsvinden

Dolphin

Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')