Dat zou goed kunnen inderdaad! Er zijn destijds wat dingen verrekend bij de notaris. Maar zo'n aanslag bevat dus normaliter gewoon alle heffingen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:38 schreef Syrena het volgende:
Kan het niet zo zijn dat de vorige bewoners de andere heffingen al betaald hebben voor 2009?
Dan hoeven jullie ze pas weer in 2010 te betalen.
Normaal gesproken wel ja. Even in de gaten houden of je in 2010 wel een normale rekening krijgt.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:40 schreef NL_lady het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen inderdaad! Er zijn destijds wat dingen verrekend bij de notaris. Maar zo'n aanslag bevat dus normaliter gewoon alle heffingen?
Doen wequote:Op zaterdag 26 september 2009 20:46 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel ja. Even in de gaten houden of je in 2010 wel een normale rekening krijgt.
Het staat je vrij om te emigreren als je er niet tegen kunt.....quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:03 schreef Buschetta het volgende:
Water bij een commercieel bedrijf kopen en dan nog belasting betalen aan de NL staat
Wat een kutland is het toch he ?
Dat is alleen het geval met de BTW die je over een fles water in de winkel betaalt.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:03 schreef Buschetta het volgende:
Water bij een commercieel bedrijf kopen en dan nog belasting betalen aan de NL staat
Wat een kutland is het toch he ?
yeah rightquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is alleen het geval met de BTW die je over een fles water in de winkel betaalt.
Waterschappen en waterleidingbedrijven zijn geen commerciële bedrijven maar overheidsinstellingen.
Het waterleidingbedrijf heeft inderdaad aandeelhouders. Te weten de gemeenten waar ze leveren. De waterschappen zijn openbare bestuursorgangen. Qua structuur en 'eigendom' min of meer te vergelijken met de provincies. En zonder directe eigenaar dus.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:24 schreef Buschetta het volgende:
[..]
yeah right
gewoon aandeelhouders en btw en heffingen zitten in de prijs meegerekend.
Dit doet me altijd denken aan hondenbelasting betalen en dan je eigen hondepoep verplicht oprapen
Is gewoon commercieel hoor iedereen ka zich inkopen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het waterleidingbedrijf heeft inderdaad aandeelhouders. Te weten de gemeenten waar ze leveren. De waterschappen zijn openbare bestuursorgangen. Qua structuur en 'eigendom' min of meer te vergelijken met de provincies. En zonder directe eigenaar dus.
Kan je daar een bron voor geven? Dit is namelijk compleet nieuw voor mij. Zou een zeer revolutionaire breuk met het verleden betekenenquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:48 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Is gewoon commercieel hoor iedereen ka zich inkopen.
Dat wil ik dan wel eens zwart op wit zien, want ik kan je garanderen dat het niet zo is. Of kun jij als burger een aandeel in de watermaatschappij kopen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:48 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Is gewoon commercieel hoor iedereen ka zich inkopen.
bij mij ook.quote:Op maandag 28 september 2009 22:09 schreef kwib het volgende:
Toen wij ons huis (in Utrecht :p ) kochten werd de OZB aanslag van dat jaar verrekend bij de notaris. Of de waterschapslasten daar ook bij zaten weet ik niet zeker, maar ik geloof het wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |