Sorry maar waar lees jij de tijdspanne van "à la minute"?quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:34 schreef Kimochi het volgende:
Mensen die denken dat ze zo belangrijk zijn dat ze à la minute teruggebeld worden als ze iemand gebeld hebben
Klopt, maar ik kon wel geen doku's downloadenquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:39 schreef Suikerwafel het volgende:
Je hebt nog steeds internet op je mobiel, dus wat zeur je. De internet op je pc zal vast niet veel sneller zijn, hoor.
Aan de toon van de klacht.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:37 schreef ReWout het volgende:
[..]
Sorry maar waar lees jij de tijdspanne van "à la minute"?
Sinds wanneer ben jij bagger?quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:41 schreef Adelante het volgende:
Een vrouw moet je ook geen instellingen geven, die moet je alleen maar geven.
Que?quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:44 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij bagger?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:41 schreef Adelante het volgende:
Een vrouw moet je ook geen instellingen geven, die moet je alleen maar klaartrappen.
Wat doe je? Dit had een heel eigen kwaliteitstopic kunnen zijn.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:52 schreef ReWout het volgende:
Nog een klacht... fransen die geen engels kunnen wat een kanker personen![]()
![]()
Zijn huisgenoot zal wel een konijn zijn danquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:36 schreef Scarface2004 het volgende:
Hoe mol je internet dan?
heeft hij de kabel doorgevreten?
Wat lul je vaag man. Het internet is stuk maar je zit wel op internet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:33 schreef ReWout het volgende:
2. Nieuwe huisgenoot die het flikt om meteen het internet te mollen. Oh en side-note. ik zit nu via me mobi op 't internet.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:33 schreef ReWout het volgende:
En ja ik weet dat dit waarschijnlijk niets voorstelt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |