quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:32 schreef Honky het volgende:
Vrinden, ik zal eerlijk met jullie zijn. Ik koop regelmatig iets bij een webshop en dat verloopt altijd plezant. Laatst zocht ik echter een product en dat was maar bij 1 webshop te krijgen in Nederland, Redcoon. Ivm verzendkosten besloot ik om dus mijn order hier te plaatsen. De volgende dag ging ik iets eerder van mijn arbeidsplek weg omdat er een bezorgtijd was van 24 uur.
Tot mijn verbazing werd er niks bezorgd. De dag daarna ook niks. Amai, ik werd daar behoorlijk pissig van maar het toppunt kwam wel een week later toen ik een e-mail briefke ontving waarin stond dat het product niet op voorraad was en niet geleverd kan worden. Ik mocht iets anders uitkiezen of mijn geld terugvragen.
Klacht: Webwinkels die fier zijn op het feit dat hun producten binnen 24 uur geleverd worden maar wanneer gij een orderke plaatst blijkt dat er niets op voorraad is.
Awel, dat heb ik ook gedaan maar het gaat om het principe he?quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:10 schreef Kwaliteit het volgende:
Tering, koop eens een woordenboek of richt www.fok.be op voor je vlaamse/brabantse mongolen taal
Ik dacht dat een zotteke als u, die van fritten houdt zeker en vast wel Belgie kon waarderen, blijkbaar niet. Post beleefd, anders kunt ge een toek op u bakkes krijgen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:10 schreef Kwaliteit het volgende:
Tering, koop eens een woordenboek of richt www.fok.be op voor je vlaamse/brabantse mongolen taal
Praat normaal of zoek zo'n belgs mongolen forum op.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:21 schreef Honky het volgende:
[..]
Ik dacht dat een zotteke als u, die van fritten houdt zeker en vast wel Belgie kon waarderen, blijkbaar niet. Post beleefd, anders kunt ge een toek op u bakkes krijgen.
Pardon? Wat is "belgs"?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Praat normaal of zoek zo'n belgs mongolen forum op.
Pardon, wat is "verotte". Zou ge in mijn topics gewoon on-topic kunnen blijven correcte spelling hanteren? Dank u.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
De taal die ze in je verotte land spreken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |