Wilde net hetzelfde posten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:44 schreef Ticker het volgende:
Bij zulke getallen moet ik aan Dr. Evil denken.
One.. hundred - billion dollars!!!!!!
Ik zelfs nog wel voor 2 keer de helftquote:
En zo ja, wat ga je in godsnaam doen met dat geld?quote:
100 miljard voor één persoon valt inderdaad wel mee, ja.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:48 schreef Igen het volgende:
[..]
Wilde net hetzelfde posten.
Alhoewel 100 miljard dollar ook niet eens zo veel is - steekt Obama niet 900 miljard in het bestrijden van de kredietcrisis?
Het is maar een eis hoor. Er worden wel meer belachelijke dingen geëist...quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:59 schreef trovey het volgende:
Ze beginnen nu wel een beetje door te slaan met die schadevergoedingen
Nouja, dat maakt niet uit. Je kan alles doen met dat geld.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:57 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
En zo ja, wat ga je in godsnaam doen met dat geld?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:52 schreef justanick het volgende:
Ik ben toch wel erg benieuwd naar zijn onderliggende redenatie... Wat voor rekensom heeft deze idioot gemaakt?
quote:Volgens Dalton Chiscolm is hij slecht voorgelicht en heeft hij daarom recht op het astronomisch hoge bedrag.
quote:Bankklant claimt triljard dollar
De Amerikaan Dalton Chiscolm is heel ontevreden over de klantenservice van de Bank Of America: de man heeft een eis van 1.784.000.000.000.000.000.000 dollar neergelegd, ruim een triljard. Hij wilde dat dat bedrag binnen 24 uur op zijn rekening werd bijgeschreven.
De rechter schrok van de claim en vond het bedrag "niet te bevatten". Maar de man houdt vol dat hij er recht op heeft omdat een Spaans sprekende telefoniste hem niet goed hielp toen er fouten in zijn cheques bleken te zitten.
De man heeft nog tot 23 oktober de tijd om zijn eis beter te motiveren. Lukt dat niet, dan wijst de rechter de claim af.
Bron
Zegt er een wat, vrouwmenschquote:
Oh, sorryquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:26 schreef Edwinus het volgende:
Klant eist triljard dollar van bank
Halt die klappe, hermafrodietmenschquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:26 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Zegt er een wat, vrouwmensch
heeft je vriend je niet aan de ketting gelegd ofzoquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:27 schreef leipeshitouwess het volgende:
[..]
Halt die klappe, hermafrodietmensch
Blijkbaar een te lange ketting, ze horen niet bij de computer te kunnen komenquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:29 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
heeft je vriend je niet aan de ketting gelegd ofzo
quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Blijkbaar een te lange ketting, ze horen niet bij de computer te kunnen komen
ja of haar vent heeft een laptop in de keuken staanquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Blijkbaar een te lange ketting, ze horen niet bij de computer te kunnen komen
Ik denk het laatste.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:46 schreef Salvad0R het volgende:
Volgens mij is het 1.7 triljoen, geen triljard. Maar kan me vergissen natuurlijk, want ik ben blond.
Allebei fout.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:46 schreef Salvad0R het volgende:
Volgens mij is het 1.7 triljoen, geen triljard. Maar kan me vergissen natuurlijk, want ik ben blond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |