Klacht is te kort. Het kan langer.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zo irritant is dat, als je je fiets/auto/whatever schoonmaakt en je krijgt olie of bent iets aan t poetsen ofzo dat je al die zwarte zooi op je klauwen krijgt, en die met geen mogelijkheid eraf krijgt. Ook niet met schuurmiddel enzo.
HAHAHAH SUPER GRAPPIG GRAPJEquote:
Gebruik dan napalm, werkt goedquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zo irritant is dat, als je je fiets/auto/whatever schoonmaakt en je krijgt olie of bent iets aan t poetsen ofzo dat je al die zwarte zooi op je klauwen krijgt, en die met geen mogelijkheid eraf krijgt. Ook niet met schuurmiddel enzo.
Zelfs dat werkt niet altijd, als je bij een fiets aan de wielen sleutelt, krijg je door de combinatie van metaal-vijlsel (velg), rubber (rem-blokjes), olie (ketting) en vuil (straat) een effect alsof je een oppervlakkige tatoeage hebt gehad.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:08 schreef Broekpaling het volgende:
Van die handzeep uit de autogarage.
Ik ben er ook niet bang voorquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:12 schreef zovty het volgende:
Hej tjap, als het er niet afgaat, gaat het er ook niet af. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je het binnenkrijgt als je iets met je handen eet, of je piemeltje straks onder de smurrie zit wanneer je gaat fappen.
Onterechte klacht.
Ik denk altijd dat die zooi door de huid dringt en me langzaam vergiftigtquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:12 schreef zovty het volgende:
Hej tjap, als het er niet afgaat, gaat het er ook niet af. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je het binnenkrijgt als je iets met je handen eet, of je piemeltje straks onder de smurrie zit wanneer je gaat fappen.
Onterechte klacht.
zoek hulp.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:15 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat die zooi door de huid dringt en me langzaam vergiftigt![]()
![]()
Doet het ook. Dood ga je toch, of je nou dood gaat aan vieze handen of ouderdom, maakt 't uit?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:15 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat die zooi door de huid dringt en me langzaam vergiftigt![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |