hoe zie je zo iets?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:15 schreef Andysouwer het volgende:
Deze user is dezelfde als vanwelleer. Waarom die een andere naam gebruikt?
reden bij mij bekend.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:15 schreef Andysouwer het volgende:
Deze user is dezelfde als vanwelleer. Waarom die een andere naam gebruikt?
net iets te .....quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:37 schreef DarkWolf88 het volgende:
wel erg toevallig; vandaag pas geregistreerd, en dan snel zo'n ipod touch willen verkopen voor relatief weinig. of ben ik nou net iets te paranoia?
zou dat iets veranderen aan de ipod ?quote:Op zondag 27 september 2009 11:24 schreef Andysouwer het volgende:
Jij bent toch niet de joker hé...???
80 incl en met een foto en we hebben een deal!quote:Op zondag 27 september 2009 11:26 schreef Opgezocht het volgende:
[..]
85 incl verzenden, vandaag ONLINE overmaken, en je hebt een deal.
deal !quote:Op zondag 27 september 2009 11:29 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
80 incl en met een foto en we hebben een deal!
waar kan de foto naartoe ? zie PMquote:Op zondag 27 september 2009 11:29 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
80 incl en met een foto en we hebben een deal!
tjah, ik kan gratis verzenden, en ik geef al een paar keer aan dat ik het zo snel mogelijk geregeld wil hebben.quote:Op zondag 27 september 2009 13:22 schreef Andysouwer het volgende:
Ik vind het maar raar hoor. Eerst PM je mij en zeg je dat je snel het geld wilt hebben omdat je morgen een PC wilt kopen waarbij je de iPod kan inruilen en 75 euro korting kan krijgen ter compensatie. En nu verkoop je hem voor 75 euro minus verzendkosten??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |