Ik gebruik alleen drugs die ik krijg van mijn tussenpersoon, de dokter, en ik kan halen bij mijn dealer, de apotheek!quote:Op zondag 27 september 2009 17:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
De doktoren zeiden dat het elk weekend raak is met de jongeren. zoals Crack hier is. Ik heb begrepen dat dat niet zo'n rage is in Nederland.
precies, dat denk ikquote:
nee we doen eigenlijk nooit een 3-some. Maarwel wie er het meeste tel nummers kan scoren in een "hetero" kroegquote:Op zondag 27 september 2009 17:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en dan neemt 1 van jullie je prooi mee naar huis voor a 3-some?
quote:Op zondag 27 september 2009 17:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen drugs die ik krijg van mijn tussenpersoon, de dokter, en ik kan halen bij mijn dealer, de apotheek!
kun je wat duidelijker zijn, heeft iemand je zijn lichaam aangeboden voor 2.500 euro, dat kan toch veeel goedkoper als je het ergens anders haaltquote:Op zondag 27 september 2009 17:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
precies, dat denk ik
ik denk dat het vooral een blufactie van zijn kant is, onder het mom, dat geld heeft ie toch niet, en als ie het heeft dan stort hij het niet, dus ik ben benieuwd wat er zou gebeuren als ik het stort
waar gaat dit over?quote:Op zondag 27 september 2009 17:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het si natuurlijk wel A kwaliteit vlees
met een gedegen opleiding en nodige ervaring
quote:Op zondag 27 september 2009 17:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee we doen eigenlijk nooit een 3-some. Maarwel wie er het meeste tel nummers kan scoren in een "hetero" kroeg
ik dacht net precies hetzelfde..quote:
he jongenquote:Op zondag 27 september 2009 17:45 schreef Eustace. het volgende:
Hebben we het nou over gay for pay jongens of illegale organenhandel?
Het Anne Frankplantsoen schiet me nu te binnen.quote:Op zondag 27 september 2009 17:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kun je wat duidelijker zijn, heeft iemand je zijn lichaam aangeboden voor 2.500 euro, dat kan toch veeel goedkoper als je het ergens anders haalt
nee het moeten wel een beetje leuke boys zijn, en we doen helemaal niks met die nummers, we deleten ze na die avond, het is gewoon leuk en je krijgt veel gratis drankquote:Op zondag 27 september 2009 17:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG
maar jullie doen niets met die telefoonnummers? Dus zelfs de lelijke mensen gaan jjullie af om maar nummers te scoren? Weer eens wat anders dan spin the bottle.
hollanderquote:Op zondag 27 september 2009 17:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee het moeten wel een beetje leuke boys zijn, en we doen helemaal niks met die nummers, we deleten ze na die avond, het is gewoon leuk en je krijgt veel gratis drank
2500 is een beetje veel voor een pay-date, maar een koopje voor een orgaan!quote:Op zondag 27 september 2009 17:45 schreef Eustace. het volgende:
Hebben we het nou over gay for pay jongens of illegale organenhandel?
Hey.quote:
quote:Op zondag 27 september 2009 17:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee het moeten wel een beetje leuke boys zijn, en we doen helemaal niks met die nummers, we deleten ze na die avond, het is gewoon leuk en je krijgt veel gratis drank
que?quote:
dat komt neer op zo'n 104 euro per uur, niets te veel tochquote:Op zondag 27 september 2009 17:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kun je wat duidelijker zijn, heeft iemand je zijn lichaam aangeboden voor 2.500 euro, dat kan toch veeel goedkoper als je het ergens anders haalt
hij is ook geen pay date, meer een jongen waarvan ik al langer het vermoeden had, dat ie erg op geld gericht was, dat ie zichzelf gisteren te koop aan bood past dus wel in dat ideequote:Op zondag 27 september 2009 17:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
2500 is een beetje veel voor een pay-date, maar een koopje voor een orgaan!
erg he, heb ik toch wat van mijn vader meegekregenquote:
http://www.pathe.nl/film/(...)s-it/bioscoopagenda/quote:Op zondag 27 september 2009 13:49 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik vind die trailer echt zo fakking wild. Is er een overzicht van in welke bioscopen hij te zien is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |