quote:Op zondag 27 september 2009 18:18 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik vond het vervelend voor A., hij voelde zich erg opgelaten terwijl we normaal zaten te eten. Geen hand vasthouden, geen gezoen, nog geen kusje. Slechts twee jongens. Tafel iets verderop begon opeens over homos te praten en mevrouw tokkie achtte het nodig minachtend naar A. te zwaaien. Ik mocht van A. er niet heenlopen dus ik deed niks. Toch spijt van.
Scene schoppen was niet mijn plan. Meer er naar toe lopen en vragen of er misschien een probleem is.quote:Op zondag 27 september 2009 18:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als je een scene zou maken zou je alleen maar meer aangestaard worden en dan zou A. helemaal door de grond zakken. Denk ik.
Was je gaan eten in Almere Muziekwijk of zoquote:Op zondag 27 september 2009 18:18 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik vond het vervelend voor A., hij voelde zich erg opgelaten terwijl we normaal zaten te eten. Geen hand vasthouden, geen gezoen, nog geen kusje. Slechts twee jongens. Tafel iets verderop begon opeens over homos te praten en mevrouw tokkie achtte het nodig minachtend naar A. te zwaaien. Ik mocht van A. er niet heenlopen dus ik deed niks. Toch spijt van.
Ni Hao wok, te Stadspark.quote:Op zondag 27 september 2009 18:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
![]()
Raar, wat voor toko was het dan?
@Mike_hunt Diva is back![]()
![]()
ho ho we zaten gisteren te eten en het was gewoon zo'n moment van "ik ben zo blij dat je er weer bent" dat ik hem een zoentje gaf, niks schokkends maar gewoon een uiting van gevloeens op dat moment. Als je daar niet tegen kan dan kijk je maar de andere kant opquote:Op zondag 27 september 2009 18:18 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Kussen is fijn, maar ik kan me voorstellen dat mensen er niet op zitten te wachten. Je kan toch ook met smaak omgaan met de openbare ruimte
Bij Sandra Snack.quote:Op zondag 27 september 2009 18:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Was je gaan eten in Almere Muziekwijk of zo
quote:Op zondag 27 september 2009 18:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar dat is maar een kusje. Dat je daarbij over de tafel flikkert en op de grond beland is niet klef.
Tenzijn hij er natuurlijk bij op de grond belandt en daar verder gaat.
Wat hij zegt.quote:Op zondag 27 september 2009 18:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Klef zijn doe je maar lekker thuis, of in een besloten hoekje ofzo. Naar een restaurant ga je om lekker te eten (als het goed is) en een beetje te praten. Lijkt me.
Ik bedoelde het in het algemeen, Nunito. En sowieso, in jouw geval zijn de mensen om je heen wel gewend aan je losbandige levensstijlquote:Op zondag 27 september 2009 18:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ho ho we zaten gisteren te eten en het was gewoon zo'n moment van "ik ben zo blij dat je er weer bent" dat ik hem een zoentje gaf, niks schokkends maar gewoon een uiting van gevloeens op dat moment. Als je daar niet tegen kan dan kijk je maar de andere kant op
Dat horen we graagquote:
had dan de eigenaar geroepen en ze eruit laten gooien.quote:Op zondag 27 september 2009 18:18 schreef Eustace. het volgende:
[..]
he jongenquote:Op zondag 27 september 2009 18:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
![]()
Raar, wat voor toko was het dan?
@Mike_hunt Diva is back![]()
![]()
ja maar in Nederland is dat anders. In Spanje kussen mannen elkaar ook op de wang. Non-sexual.quote:Op zondag 27 september 2009 18:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ho ho we zaten gisteren te eten en het was gewoon zo'n moment van "ik ben zo blij dat je er weer bent" dat ik hem een zoentje gaf, niks schokkends maar gewoon een uiting van gevloeens op dat moment. Als je daar niet tegen kan dan kijk je maar de andere kant op
ik ken niet iedereen in het restaurant waar we aten, wel veel maar niet iedereenquote:Op zondag 27 september 2009 18:26 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik bedoelde het in het algemeen, Nunito. En sowieso, in jouw geval zijn de mensen om je heen wel gewend aan je losbandige levensstijl
Mocht niet van A.quote:Op zondag 27 september 2009 18:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
had dan de eigenaar geroepen en ze eruit laten gooien.
ja op de wang kus ik al mijn vrienden gay, straight or whatever they may bequote:Op zondag 27 september 2009 18:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar in Nederland is dat anders. In Spanje kussen mannen elkaar ook op de wang. Non-sexual.
Ben je niet net uit eten geweestquote:Op zondag 27 september 2009 18:30 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Mocht niet van A.
Ik ben even eten.
Alweer?quote:Op zondag 27 september 2009 18:30 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Mocht niet van A.
Ik ben even eten.
Ach, dan went A er vast maar aan.quote:Op zondag 27 september 2009 18:30 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Mocht niet van A.
Ik ben even eten.
Joh, Eer, dat schrokt en schrokt en schrokt en schrokt en schrokt en schrokt en schrokt ook nog eens erbij.quote:Op zondag 27 september 2009 18:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben je niet net uit eten geweest?
quote:Op zondag 27 september 2009 18:33 schreef Waxxer het volgende:
Joh, Eer, dat schrokt en schrokt en schrokt en schrokt en schrokt en schrokt en schrokt ook nog eens erbij.
hehe ja bij groeten en adios, niet tussen hoofdgerecht en het toetje, en als we drinken van ooow je bent een van me bestje maatjes KUS.quote:Op zondag 27 september 2009 18:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar in Nederland is dat anders. In Spanje kussen mannen elkaar ook op de wang. Non-sexual.
In spanje/portugal boeit het niemand wat er op de tafel naast ons gebeurt, heel wat toleranter dan in nederland hierquote:Op zondag 27 september 2009 18:26 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik bedoelde het in het algemeen, Nunito. En sowieso, in jouw geval zijn de mensen om je heen wel gewend aan je losbandige levensstijl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |