Eigenlijk mag er in Europa nog vaker worden opgetreden tegen criminelen, ook door burgers.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:44 schreef Mikkie het volgende:
Dat soort mensen verdienen een nekschot.
Eigenlijk moet je een grote stalen pin achter je spiegel monteren. Als ze dan dat ding eraf trappen, dat ze meteen vol met hun poot in die pin trappen en dat ding er tot de knie in hebben zitten. Dan leren ze het wel af.
Ben ik voor. Iemand die net 'struikelt' en toevallig alle tanden uit z'n bek valt... aaaaaaaah wat jammerquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk mag er in Europa nog vaker worden opgetreden tegen criminelen, ook door burgers.
Fiat Puntoquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goeie klacht, wat voor auto? soms kun je 'm er zo weer opklikken, of is het glaasje ook kapot?
Blijkbaar heb jij ook geen respect voor andermans spullen.quote:
Je bent rally-coureur!quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:27 schreef ColtZ40 het volgende:
1 spiegel? Wat zeur je nou:... Ik ben er 7 kwijt geraakt in 1 1/2 jaar....
Je kunt ze dan ook beter in je binnenzak houden, bij mij valt ook altijd alles uit mijn broekzakken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:27 schreef ColtZ40 het volgende:
1 spiegel? Wat zeur je nou:... Ik ben er 7 kwijt geraakt in 1 1/2 jaar....
Dat is er al, de Fok!-knokploeg.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:13 schreef Brainfish het volgende:
Die lui moeten dood ja. Ik stem voor een collectief front tegen deze mensen.
Dan heb je inderdaad recht van sprekenquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:33 schreef wobbel het volgende:
Godverdomme, hebben vannacht een stel mongolen de spiegel van m'n auto afgetrapt![]()
Als ik dronken ben ga ik meestal in m'n blote kont over de oude markt rennen ofzomaar van andersmans spullen blijf ik af
(ik pis er hoogstens overheen)
sterf!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |