Wat een kut website. Kan maar een max. capaciteit aan en dan knalt ie eruit.
Ticketonline?
De website voor pauper-feest kaartjes. In het leven geroepen door de pauper-feest organisatoren.
Dus hoe open je zo'n website?
Nou, eerst organiseer je een feest voor 40.000 man en daarna maak je een website die de helft van het aantal bezoekers niet aankan, dit jaar verandert naar max. 2 kaarten per persoon ipv 4 (2 x de helft in het kwadraat

)
En 2 ipv 4 omdat: Zwarte handel tegen te gaan. Omdat ze niet snappen dat mensen meerdere accounts kunnen aanmaken, denk ik.
Afgelopen feesten bestelde een paar vrienden alle kaarten, nu moeten we met z'n allen (ohnee, de helft) inloggen en hopen dat het bij 1 iemand werkt, daarna gegevens doorgeven zodat diegene voor meer man kan bestellen. Echt, toffe oplossing.
Voor de meeste feesten maakt het niet uit maar met Defqon en Qlimax is het altijd gezeik. Kaarten binnen 2 uur uitverkocht, half feestend-Nederland goed pissig dat zij geen kaarten hebben, terwijl op Marktplaats de kaarten alweer 2 keer over de kop gaan.
Moet afkloppen, wij komen er wel altijd doorheen maar moet wel de hele tijd F5en.
Dat is toch geen verkoop? Ik ga toch ook niet naar de bakker om telkens de deur plat te lopen, binnen, weer naar buiten, elke keer vragen: Kan ik nu wel een brood kopen?

Vroeger, toen deden ze nog kaarten bij FFS verkopen. Kon je ouderwets in de rij wachten maar wel gegarandeerd een kaartje.
Nu lig ik op de bank, laptop, Ticketonline alvast open en heb ik geen benul of het werkt (ook al voorgekomen, helft van de kaarten klopt niet, alle mensen geld terug), de website meldt constant dat het te druk is en iedereen zich allemaal zorgen maken of ze wel of geen kaarten kunnen bemachtigen.
Heb al klacht mail gestuurd naar Ticketonline. Dit topic is enkel bedoelt om af te reageren.
Klacht: Websites welke de capaciteit missen om te voldoen aan wat ze verkopen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rasher op 26-09-2009 12:49:04 ]