Gisteren was het weer eens tijd om uit te gaan. Kortom, we hadden een groepje mensen verzameld en we besloten om te beginnen in de bowling. Lekker discobowlen, altijd leuk op z'n tijd

Wij daar dus heen, we waren met z'n vijven op 1 baan. Het bier (helaas wel Amstel, maar een echte man drinkt alles wat op de tap is, dus we zeuren niet) vloeide rijkelijk. Het gooien ging dus ook steeds slechter, maar je blijft lachen.
Op de baan naast ons was een groep meiden bezig met bowlen. En ook zij hadden vrij diep in het glaasje gekeken. Op een gegeven moment kwamen ze richting onze baan dansen, tijdens mijn beurt. Ze gingen voor me staan terwijl ik wilde gooien. Vond ik niet erg, maar toen maakte ik door het bier dat ik toen al tot mij had genomen een kapitale blunder

Ik besloot dat ik wel al dansend de bal langs die ene meid die voor mij stond kon gooien. Helaas lukte dat door het bier niet zo meer, en gooide ik de bal wel langs haar, maar de bal stuiterde via zo'n pilaar naast de goot weer terug en de bal raakte haar been

En toen was ze boos en gingen ze weg

Klacht: bier laat je rare dingen doen
Anti-klacht: we hebben ons daarna als ware sjonnies gedragen op de parkeerplaats van de MC