Damn, dat is wel een heel erge typo van mequote:Op zaterdag 26 september 2009 10:52 schreef Bastoenie het volgende:
misschien ziet die het 'licht' nog wel die site
hahaha :pquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
TS wil graag dit jaar naar Qlimax, de voorverkoop van de kaarten zal vandaag om 13:00 online beginnen op ticketinfo.nl
Die kut site licht er nu alleen al uit!
Klacht: TicketInfo.nl die nu al offline is...
Je hebt hem al twee keer gemaaktquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Damn, dat is wel een heel erge typo van me![]()
Ssttt, straks denken ze dat ik een asielzoeker benquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hebt hem al twee keer gemaakt
Zo hé knul, daar faal je wel heel hard nu.quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:51 schreef Mopst3r het volgende:
TS gaat naar MOH_________________!
Ben je dat niet dan?quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ssttt, straks denken ze dat ik een asielzoeker ben
Hmm wat een stakker is die Marco ookquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben je dat niet dan?![]()
Maar goed; hij zal er wel uit liggen vanwege dat "Marco & Friends" gedoe
http://www.budgetticket.nl/qlimax-tickets/gelredome-arnhem-12085quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
TS wil graag dit jaar naar Qlimax, de voorverkoop van de kaarten zal vandaag om 13:00 online beginnen op ticketinfo.nl
quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:11 schreef karr-1 het volgende:
Ah het jaarlijkse ik ben te lui om naar het postkantoor te gaan onderwerp.
Omdat? Jij wel een zinnige bijdrage hebt?quote:
Je kan er maar 2 tegelijk bestellen, iedereen zit straks maximaal te f5-en om alsnog 30 kaarten te kunnen krijgenquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:52 schreef Jahr00n het volgende:
Ik ga er straks mooi weer 12 bestellen en doorverkopen. Dank dat je het even zegt.
Oh ja TS: ik denk dat je bij de verkeerde site je tickets wil bestellen:quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:De kaartverkoop voor Qlimax start zaterdag 26 september om 13.00 bij Ticketonline.nl, per boeking kun je maximaal twee kaarten bestellen. Let op: Kaarten zijn dit jaar NIET verkrijgbaar via Free Record Shop.
Qlimax was vorig jaar in een dag uitverkocht dus wees er snel bij! Meer informatie over de programmering kun je binnenkort op Q-dance.nl vinden.
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=ticketinfo.nl&btnG=Google+zoeken&meta=&aq=f&oq=ticketinfo.nl&fp=9222a79d51c9eb03quote:
Die ligt overigens ook al half platquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:12 schreef Toempf het volgende:
[..]
Oh ja TS: ik denk dat je bij de verkeerde site je tickets wil bestellen:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |