Ik heb het geprobeerd, maar helaasch (toch bedankt voor de tip!)quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:44 schreef nelisb het volgende:
Als ik zijn argumenten lees heeft hij ook gelijk.
Ik dacht al dat ik het niet goed onderbouwd hadquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:07 schreef nelisb het volgende:
Haha jammer dat ik geen smileys op mijn iPhone heb.
Ik heb er echt de ballen verstand van! Succes met je discussie
Wil heel graag zeggen GO SWETS!!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit is grappig. Iemand die denkt dat hij meer van wifi afweet dan mij en met droge ogen beweerd dat 802.11G een beter bereik heeft dan 802.11N
Sterkere draadloze router gezocht
En geïnstalleerd. Looks goodquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dropbox OMG!!! THE DROPBOX IPHONE APP IS OUT!!! <3<3
27 minutes ago from web
http://blog.getdropbox.com/
[ afbeelding ]
Was het nog gelukt met het upgraden?quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ga het laten doen door een oud collega, die zit op de technische dienst van een APR. Moet goed komen
Ja DAT is gaaf!quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dropbox OMG!!! THE DROPBOX IPHONE APP IS OUT!!! <3<3
27 minutes ago from web
http://blog.getdropbox.com/
[ afbeelding ]
Ik ben al een uur bezig om te upgraden via jailbreak 3.1.....quote:Op woensdag 30 september 2009 09:43 schreef Stinosss het volgende:
Jammer dat de DropBox app alleen op OS 3.1 draait. Ik heb 3.0 nog, voor mijn tethering stuff. Jammer...
Volgens mij is dat alleen als je'm afgesloten hebt op mute.quote:Op woensdag 30 september 2009 08:20 schreef appelsjap het volgende:
Weet iemand hoe ik de mbp stil kan opstarten? Dus zonder vage opstartgeluiden bij het opstarten.
Mooi topic.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit is grappig. Iemand die denkt dat hij meer van wifi afweet dan mij en met droge ogen beweerd dat 802.11G een beter bereik heeft dan 802.11N
Sterkere draadloze router gezocht
Waarom duurt dat zo lang?quote:Op woensdag 30 september 2009 09:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik ben al een uur bezig om te upgraden via jailbreak 3.1.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |