quote:
Thanks, beterschap!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:06 schreef Junkie het volgende:
[..]
Kan morgen wel ff wat voor je testen.
Nu eerst ff slapen. Ziek zijn is klote.
1%quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:34 schreef De_Hertog het volgende:
[ afbeelding ]
Marktaandeel van Snow Leopard. Grappig zijn de pieken in het weekende: dan zijn mensen thuis, niet aan het werk..
Als je het zo zegt is het eigenlijk helemaal niet logischquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:36 schreef Kremers het volgende:
[..]
Alle bestanden werken, behalve executables. Wat ook logisch is, gezien het twee verschillende OS'en zijn.
Gaat om het marktaandeel in de totale markt, dus 1% van alle computergebruikers gebruikt Snow Leopard. Dit komt overeen met 18% van de Mac-users: http://www.macrumors.com/(...)ded-to-snow-leopard/quote:
Tussen de regels doorlezenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als je het zo zegt is het eigenlijk helemaal niet logisch
Ja, dat weet ikquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:27 schreef Kremers het volgende:
[..]
Tussen de regels doorlezenExecutables geschreven voor Windows werken niet met Mac en vise versa.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:27 schreef Kremers het volgende:
[..]
Tussen de regels doorlezenExecutables geschreven voor Windows werken niet met Mac en vise versa.
Ik dacht idd aan 1% van alle mac-users.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Gaat om het marktaandeel in de totale markt, dus 1% van alle computergebruikers gebruikt Snow Leopard. Dit komt overeen met 18% van de Mac-users: http://www.macrumors.com/(...)ded-to-snow-leopard/
Start iPhoto op, en activeer dan Time Machine. Dan kan je terugzoeken welke foto's je terug wilt halen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:41 schreef Christiaan het volgende:
Is het mogelijk om selectief een Time Machine backup terug te zetten? Ik wil alleen mijn iPhoto-files terug.
Had ik inderdaad niet meer, maar thanks. Macbook moest in reparatie, had met Windows de iPhotodirectory gekopieerd maar dat is toch niet helemaal goed gegaan. Ben nu wel een half fotoboek kwijt, maar ach.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Start iPhoto op, en activeer dan Time Machine. Dan kan je terugzoeken welke foto's je terug wilt halen.
Edit: of heb je de originele installatie niet meer draaiend nu? In dat geval kan je via de Finder door de mappen van je Time Machine backup bladeren, en het bestand iPhoto library overkopieren naar dezelfde plek in je nieuwe installatie.
Nee en neequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:01 schreef fyah het volgende:
Zit er een serienummer ingebakken dat maar voor 1 mac kan geregistreerd worden of mag ik het op meer dan 1 mac zetten?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:53 schreef fyah het volgende:
http://www.appleinsider.c(...)_mouse_makeover.html
EINDELIJK
Hebbe hebbequote:Apple's next mouse is expected to do away with the Mighty Mouse's problematic mechanical roller ball, using expanded touch sensitive housing and "multipoint touch detection mechanism" technologies described in recent patent filings.
Want! Ik mis de multitouch gestures als ik een muis aan mijn MBP hang, eigenlijk een beetje omgekeerde wereldquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:37 schreef Kremers het volgende:
[..]
[..]
Hebbe hebbe
Mijn scrollball werkt al maanden niet meer... Ik krijg serieuze RSI van het scrollen nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |