Heeft met de baseband te maken. Niet met de firmware.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:28 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je firmware 3.0 of 3.0.1 hebt wel, 3.1 niet
En waar is die aan gekoppeld als je de telefoon van T-Mobile krijgt?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:34 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Heeft met de baseband te maken. Niet met de firmware.
De functies van 3.1 (Augmented Reality) waren ook al in 3.0 aanwezig, enkel niet gedocumenteerd.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zoals hierboven gezegd, kijk daar mee uit. Als dat soort programma's alleen zorgen dat het wordt herkend als 3.1, wat waarschijnlijk is, dan is de kans groot dat er dingen mis gaan als programma's 3.1-functionaliteit nodig hebben.
Vanaf 17:00?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hoe lang nog tot die Google Wave-invites verstuurd worden?
de wereld gaat kapotquote:Op woensdag 30 september 2009 13:11 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Pff! En zelfs de usb poorten zijn net zo groot!!!!
[ afbeelding ]
quote:Steve Jobs said people don't read any more. But Apple is talks with several media companies rooted in print, negotiating content for a "new device." And they're not just going for e-books and mags. They're aiming to redefine print.
Ja, dat heb ik uiteindelijk ook gedaan. Maar hij wilde in eerste instantie al niet uploaden van mijn Windows-laptop.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dan eh, log je toch even op de website in en daar kun je het ook vanaf trekken. Bij mij synct ie soms ook niet..
't kan misschien nog komen.quote:
quote:Invites will go out late in the day US time on Sept 30 - we are in Sydney and want to be awake to support you all!
about 2 hours ago from web
Twephanie
Everything We Know About Apple’s Touchscreen Tabletquote:Op woensdag 30 september 2009 17:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik ook niet...
Maar goed: tablet-news
[..]
Ik heb mijn scriptie gedaan in Pages/Numbers, ging perfect. PDF output aangeleverd en het was dik in ordequote:Op woensdag 30 september 2009 18:35 schreef Kremers het volgende:
Zijn er hier mensen die uitgebreide documenten zoals een afstudeerscriptie met Pages '09 gescheven hebben?
Ik heb de keuze tussen Pages '09 of Office 2007 via Windows XP (Parallels) en ik gebruik liever zo min mogelijk de viritual machine omdat het mijn MacBook uit 2007 toch wel behoorlijk vertraagt. Office 2008 voor Mac is geen optie omdat het een gedrocht is
Ik vraag mij af of Pages een beetje goed is in het managen van grote bestanden als een scriptie.
Ik schrijf al jaren al m'n documenten in Pages en dat gaat perfect. Ik heb niet vaak hele grote documenten moeten maken, maar ik heb niet het idee dat Pages meer moeite heeft met 100+ pagina's dan me 10+ pagina's.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:35 schreef Kremers het volgende:
Zijn er hier mensen die uitgebreide documenten zoals een afstudeerscriptie met Pages '09 gescheven hebben?
Ik heb de keuze tussen Pages '09 of Office 2007 via Windows XP (Parallels) en ik gebruik liever zo min mogelijk de viritual machine omdat het mijn MacBook uit 2007 toch wel behoorlijk vertraagt. Office 2008 voor Mac is geen optie omdat het een gedrocht is
Ik vraag mij af of Pages een beetje goed is in het managen van grote bestanden als een scriptie.

Zit in ieder geval ook al in Leopard, was mee een paar maanden geleden ook opgevallenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:02 schreef TwyLight het volgende:
Heb nog iets nieuw ontdekt in SL. Als je b.v. een map kopieert naar een usbstick en die map is nog bezig met kopiėren is hij op de usbstick half zichtbaar zegmaar:
[ afbeelding ]
Of was dat altijd al?
Ik zag het ook pas sinds SLquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:02 schreef TwyLight het volgende:
Heb nog iets nieuw ontdekt in SL. Als je b.v. een map kopieert naar een usbstick en die map is nog bezig met kopiėren is hij op de usbstick half zichtbaar zegmaar:
[ afbeelding ]
Of was dat altijd al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |