quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:22 schreef Brainfish het volgende:
In de herfst en winter is het altijd klote om uit de douche te komen. Heb je een half uur zoveel moeite gedaan om je lijf warm te maken onder die heerlijke douchekop, is het in 5 minuten verdwenen omdat je met je naakte hebben en houden de cabine uitkomt.![]()
En de walgelijke koudheid 's ochtends als je met haast je huis uitracet.
Maar is het heerlijk om lekker op de bank te kruipen onder een deken samen met partner en een glas wijn om een goede film te kijkenquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:22 schreef Brainfish het volgende:
In de herfst en winter is het altijd klote om uit de douche te komen. Heb je een half uur zoveel moeite gedaan om je lijf warm te maken onder die heerlijke douchekop, is het in 5 minuten verdwenen omdat je met je naakte hebben en houden de cabine uitkomt.![]()
En de walgelijke koudheid 's ochtends als je met haast je huis uitracet.
Maar dan moet je wel een partner hebbenquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar is het heerlijk om lekker op de bank te kruipen onder een deken samen met partner en een glas wijn om een goede film te kijken![]()
Ik ben ook echt meer een zomermens maar ach, het heeft ook zijn charme.
Waarom herinner je mij er nou aan..quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:28 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel een partner hebben
Ja vooral nadat blijkt op tv dat de geweldig gave huisjes daar zo goedkoop zijn!quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:19 schreef Hetiszover het volgende:
Terechte klacht
Ik zat er net nog over te denken om te emigreren naar Spanje ofzo
Hond/kat/knuffelplant mag ook.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:28 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel een partner hebben
Het was een gedeeltelijk prospectieve klacht, kijk maar op buienradarquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Tis nog hardstikke mooi weer joh pannekoek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |