Hoor ik mooi niet bijquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:29 schreef snakelady het volgende:
Voor degene die wel eens het programma 'take me out' kijken
Ik heb nog nooit zo'n raar mens gezien met zo'n vreemde kijk op de wereld.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:33 schreef CasB het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n saaie muts gezien, eerlijk waar.
Ik zeg niet nep, ik zeg die is gewoon gestoord.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n raar mens gezien met zo'n vreemde kijk op de wereld.
Ik zeg nep!
Dat kan helaas ook de waraheid zijn ja.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:36 schreef CasB het volgende:
[..]
Ik zeg niet nep, ik zeg die is gewoon gestoord.
Zou je aub van dat witte poeder af willen blijven?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
![]()
Eddy is Lekker.
[ afbeelding ]
Ach, heb een zwak voor kale mannen, sorry...quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Zou je aub van dat witte poeder af willen blijven?
Ach ja, de herhaling in de nacht met een paar biertjes op is goed te doenquote:Op zaterdag 26 september 2009 02:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind het ook maar een hersenloos programma. Heb 10 minuutjes gezien want een vriendin wilde dat het op bleef staan tijdens het zappen. Maar wat een crap zeg. En het is nog niet eens op Veronica.
Inderdaad, ik toevallig gisteren ook eventje langs gezapped en toen maar even gekeken, ging die lange HORZEL die gast dissenquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:45 schreef JBi het volgende:
Ik heb dit toevallig vanavond ook zitten kijken.. en inderdaad wat 'n![]()
Komt er onder haar naam het volgende te staan: "Sexy is sletterig"... :S
Van die hele meuk van dames vond ik haar het ...![]()
Sexy is sexy.. en sommige dames overdrijven en dan wordt het sletterig..
Sexy is niet per definitie sletterig.. Ymke!
En ik kan niet lachen om jouw kick.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:24 schreef Fascination het volgende:
Iedereen hier neemt het veel te serieus.Ik kan erg lachen om haar commentaar.
Het is zoooooooooo nep en over the top en gemaakt. Dan vind je Geer & Goor zeker ook leukquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:24 schreef Fascination het volgende:
Iedereen hier neemt het veel te serieus.Ik kan erg lachen om haar commentaar.
Dat was opzich wel leuk jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het is zoooooooooo nep en over the top en gemaakt. Dan vind je Geer & Goor zeker ook leuk
mensen die engels en DE TAAL door elkaar spreken moeten doodquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Inderdaad, ik toevallig gisteren ook eventje langs gezapped en toen maar even gekeken, ging die lange HORZEL die gast dissen
"I mean, what the fuck man, zo'n armbandje dat kan toch niet blablabla"
OPHOEREN, DOOS!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |