Die, zonder klepje dan. Je kunt het je nu bijna niet meer voorstellenquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:30 schreef gateway het volgende:
[ afbeelding ]
i.c.m. een telfort prepaid simkaartje
Telefoon werkt nogsteeds (vaak als noodtoestel gebruikt) en simkaartje heeft me vader nu al jaren:)
Die had ik ook!quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:30 schreef gateway het volgende:
[ afbeelding ]
Telefoon werkt nogsteeds (vaak als noodtoestel gebruikt) en simkaartje heeft me vader nu al jaren:)
quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:48 schreef breaky het volgende:
Een Sagem MC 715 met dutchtone prepaid :-)
[ afbeelding ]
Had dat ding toen al niet iets van een 'speaker' functie? Bellen terwijl de telefoon op tafel lag zeg maar. Hip hoor!quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:09 schreef esvw het volgende:
[..]
Pachtig exemplaar, ook dit was mijn eerste mobiel, voor mijn dertiende verjaardag! Tranen in m'n ogen!
(toen) En maar bellen met Scoot, kindertelefoon, en de klantenservice!
De Philips Diga is cult, gaaf dingquote:
Memoriesquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:24 schreef Crutch het volgende:
[ afbeelding ]
En dan had je beltegoed en sms-tegoed. Betaalde 50ct (gulden) per sms toen.![]()
Deze telefoon was ook mijn eerste.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:30 schreef gateway het volgende:
Dat was ook mijn eerstequote:Op vrijdag 25 september 2009 21:22 schreef Hukkie het volgende:
Philips Savvy was mijn eerste.
[ afbeelding ]
Dat was mijn 2e.quote:
Daar ben ik ook mee begonnen.quote:
Die had ik ookquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:02 schreef HV het volgende:
[ afbeelding ]
Deze, maar dan in het groen.
dat was ook mijn eerste mobielquote:
Heb ik ook nog gehad, hij leek zo cool, maar wat een bagger apparaat was dat.quote:Op zondag 27 september 2009 12:58 schreef murphyjenkins het volgende:
2004:
[ afbeelding ]
siemens mc60
Mijne ook!quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:22 schreef Hukkie het volgende:
Philips Savvy was mijn eerste.
[ afbeelding ]
Die heb ik ook nog gehad. Mooi ding was dat.quote:
Mijn 3e is nu aan het doodgaanquote:Op zondag 27 september 2009 16:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog gehad. Mooi ding was dat.
Ben inmiddels toe aan mijn euh, even denken... 9e mobieltje denk ik.. Mijn god wat veel.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |