Ja en dan sta ik volgende week in de Privé.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:03 schreef nuget het volgende:
ga is naar buiten, mischien zoeken ze jou
Er ligt idd een flink pak sneeuw zodat ze de daken van de huizen met plantages kunnen spotten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:06 schreef Jahr00n het volgende:
Dat zijn wouten die wietplantages zoeken.
Als er sneeuw zou liggen hadden die helikopter ook niet nodig he.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:07 schreef APK het volgende:
[..]
Er ligt idd een flink pak sneeuw zodat ze de daken van de huizen met plantages kunnen spotten.
een fietsketting kan ook gebruikt worden voor de aanleg van snelwegenquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:07 schreef APK het volgende:
[..]
Er ligt idd een flink pak sneeuw zodat ze de daken van de huizen met plantages kunnen spotten.
Ik zat al binnen, lullo.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:08 schreef CaptainCookie het volgende:
En in plaats dat je dat even tegen de helicopter zegt ren je naar binnen om een topic te openen?
Infraroodquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:07 schreef APK het volgende:
[..]
Het klinkt vrij laag ja, misschien zitten ze achter een crimineel aan ofzo, maar dan zijn ze niet erg behendig als ze hem nog steeds niet hebben.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:09 schreef Daphne-147 het volgende:
Oke, 1,5 uur is best wel lang.
Zoveel lawaai.
Vliegt ie laag?
Sorryquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zat al binnen, lullo.
Dat ding vroemt hier maar rond, maar ik kan 'em niet zien.
Ik heb het niet over Oud West in Ootmarsum.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:10 schreef glasbak het volgende:
Ik heb trouwens nog helemaal geneens een helicopter gezien hier...
wtf ligt er sneeuw bij jullie ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:07 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:12 schreef Daphne-147 het volgende:
[..]
wtf ligt er sneeuw bij jullie ?
Bij jou niet dan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:12 schreef Daphne-147 het volgende:
[..]
wtf ligt er sneeuw bij jullie ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |