Ja en dan sta ik volgende week in de Privé.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:03 schreef nuget het volgende:
ga is naar buiten, mischien zoeken ze jou
Er ligt idd een flink pak sneeuw zodat ze de daken van de huizen met plantages kunnen spotten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:06 schreef Jahr00n het volgende:
Dat zijn wouten die wietplantages zoeken.
Als er sneeuw zou liggen hadden die helikopter ook niet nodig he.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:07 schreef APK het volgende:
[..]
Er ligt idd een flink pak sneeuw zodat ze de daken van de huizen met plantages kunnen spotten.
een fietsketting kan ook gebruikt worden voor de aanleg van snelwegenquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:07 schreef APK het volgende:
[..]
Er ligt idd een flink pak sneeuw zodat ze de daken van de huizen met plantages kunnen spotten.
Ik zat al binnen, lullo.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:08 schreef CaptainCookie het volgende:
En in plaats dat je dat even tegen de helicopter zegt ren je naar binnen om een topic te openen?
Infraroodquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:07 schreef APK het volgende:
[..]
Het klinkt vrij laag ja, misschien zitten ze achter een crimineel aan ofzo, maar dan zijn ze niet erg behendig als ze hem nog steeds niet hebben.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:09 schreef Daphne-147 het volgende:
Oke, 1,5 uur is best wel lang.
Zoveel lawaai.
Vliegt ie laag?
Sorryquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zat al binnen, lullo.
Dat ding vroemt hier maar rond, maar ik kan 'em niet zien.
Ik heb het niet over Oud West in Ootmarsum.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:10 schreef glasbak het volgende:
Ik heb trouwens nog helemaal geneens een helicopter gezien hier...
wtf ligt er sneeuw bij jullie ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:07 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:12 schreef Daphne-147 het volgende:
[..]
wtf ligt er sneeuw bij jullie ?
Bij jou niet dan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:12 schreef Daphne-147 het volgende:
[..]
wtf ligt er sneeuw bij jullie ?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Oud West in Ootmarsum.
Wietdampjequote:Op vrijdag 25 september 2009 20:04 schreef Eisoep het volgende:
toevallig een duinbrandje in de buurt? ;')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
Een helikopter loopt op kolen, niet op een batterijquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:21 schreef APK het volgende:
Bijna 2 uur nu, je zou toch denken dat de batterijen van dat ding een keer opraken.
Nee, dit klinkt als zo'n hybride Prius-ding.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:22 schreef Penisbaard het volgende:
Een helikopter loopt op kolen, niet op een batterij
quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:21 schreef Metalfrost het volgende:
Be-laser (belazer) de ogen van meneer de helikopterpiloot. Dat zal 'm leren.
Gelaser, gelazer.Ik kan 'em niet zie-hien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Kijk, daar hebben we iets aan.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:27 schreef Wupppie het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)zet-i-v-m-arrestatie
quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:38 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nu landt ie straks op je beeldscherm.
Gone in Oud-West iigquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja, een hele irritante, diepe brom, continu.
Ook even naar jou zwaaienquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:46 schreef leipeshitouwess het volgende:
Geen last van, ik hoor en zie niks, en ja dat was niet sarcastisch want ik woon praktisch naast oud west
quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:38 schreef Joooo-pi het volgende:
HHHHH HHHHH
HHHHH HHHHH
HHHHH HHHHH
HHHHH HHHHH
HHHHH HHHHH
HHHHH HHHHH
HHHHH HHHHH
HHHHH HHHHH
HHHHH HHHHH
HHHHH HHHHH
HHHHH HHHHH
HHHHH HHHHH
HHHHH HHHHH
HHHHH HHHHH
HHHHH HHHHH
HHHHH HHHHH
HHHHH HHHHH
HHHHH HHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHHH HHHHH
HHHHH HHHHH
HHHHH HHHHH
HHHHH HHHHH
HHHHH HHHHH
HHHHH HHHHH
HHHHH HHHHH
HHHHH HHHHH
HHHHH HHHHH
HHHHH HHHHH
HHHHH HHHHH
HHHHH HHHHH
HHHHH HHHHH
HHHHH HHHHH
Nu landt ie straks op je beeldscherm.
Komt denk ik door de quote.quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:42 schreef Livedeejay het volgende:
heb net geschoten, hoor je nog iets?
Wij weten het dus welquote:van : Crimesite
Volgens ooggetuigen zou er minimaal een keer geschoten zijn op het moment dat het arrestatieteam het pand binnen viel. Het stuk tussen de Eerste Constantijn Huygensstraat en de Manege is helemaal afgesloten voor al het verkeer en er is een grote menigte op de been. We krijgen op dit moment, 20.25, door dat er een schot is gelost. Door wie is op dit moment niet duidelijk.
Als je niets gehoord hebt moet je even naar earsavers.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:46 schreef leipeshitouwess het volgende:
Geen last van, ik hoor en zie niks, en ja dat was niet sarcastisch want ik woon praktisch naast oud west
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |