Ik zie bij jou Jezus met 2 blaffers, bij Patch Robin Williams en zijn awards en bij mij Leon en Mathilda en mijn awards.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:03 schreef dyonvbaal het volgende:
me bril niet op. Ik krijg bij jullie gewoon geen avatar te zien...
Bij mij zie je Patch Adams, geen Robin Williams...quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zie bij jou Jezus met 2 blaffers, bij Patch Robin Williams en zijn awards en bij mij Leon en Mathilda en mijn awards.
Excuses!quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:05 schreef Patch het volgende:
[..]
Bij mij zie je Patch Adams, geen Robin Williams...
Hij is in karakter...
Dan werkt me IE niet goedquote:
Dat was ik nou helemaal niet van plan......quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan werkt me IE niet goedIk zie alleen Jezus met zijn geweren en in het vorige topic zag ik wel Tombo's avatar, maar die van jullie niet. (wat toevallig, ik zal het maar zeggen voor dat 1 van jullie het doet)
heel goed, je eigen deur intrappen bij FMT is het beste wat je kunt doen...quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan werkt me IE niet goedIk zie alleen Jezus met zijn geweren en in het vorige topic zag ik wel Tombo's avatar, maar die van jullie niet. (wat toevallig, ik zal het maar zeggen voor dat 1 van jullie het doet)
Weet je straks nog wel de weg terug?quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:13 schreef Patch het volgende:
[..]
heel goed, je eigen deur intrappen bij FMT is het beste wat je kunt doen...
Ik ga even wat drinken halen
(ja, bier, en veel ook, ik zal het maar zeggen voor dat 1 van jullie het doet)
waar naartoe?quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Weet je straks nog wel de weg terug?
Leuk voorstel, wanneer?quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:17 schreef Patch het volgende:
[..]
waar naartoe?
Ik woon praktisch in het uitgaansgedeelte![]()
Ook leuk als we de meet bij mij houden, lekker praktisch
Is een optie. Rotterdam ook. Met Cafe de Film en Club Cinema.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:17 schreef Patch het volgende:
[..]
waar naartoe?
Ik woon praktisch in het uitgaansgedeelte![]()
Ook leuk als we de meet bij mij houden, lekker praktisch
Ik heb er geen moeite meequote:Op vrijdag 25 september 2009 19:19 schreef Patch het volgende:
Denk alleen dat niet veel mensen staan te trappelen om helemaal naar het pitoreske Helmond te komen...
Wel alles dicht bij elkaar... mijn casa, Pathé, restaurants, kroegjes, stad et cetera
quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:27 schreef Patch het volgende:
Ik heb nog steeds mijn kruidvat treinkaartje
helaas niet....quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Had je ook een kruidvat treintaxikaartje?
Dat was dan een prijzig ritje denk ik......quote:
duurder dan mijn Toy Story Boxsetquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat was dan een prijzig ritje denk ik......
Dus Dyon betaalt nu met terugwerkende kracht je taxiritje....quote:
Met of zonder Tim & Tom?quote:
met...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |