Hij is Pbear = pedobear, dus hij moet welquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:19 schreef Merkie het volgende:
TS vertelt verhaaltjes alsof hij 6 is.
Nee, want on mijn stad rijden geen treinenquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:19 schreef Joeriii het volgende:
Wacht maar tot er bij jou in de buurt twee goederentreinen op elkaar botsen!!!111 Dan praat je wel anders.
Persoonlijk Bericht Beerquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:19 schreef wise het volgende:
[..]
Hij is Pbear = pedobear, dus hij moet wel
Maar dan voel je je toch niet minder veiligquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:23 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Oja... ok. Alsof er elke dag 2 goederentreinen op elkaar klappen.
Een stad waar geen treinen komen is geen stad.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:21 schreef PBear het volgende:
[..]
Nee, want on mijn stad rijden geen treinen
Blijkbaar wel he!quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:35 schreef cheqy het volgende:
[..]
Een stad waar geen treinen komen is geen stad.
ik vind al die losers die ze altijd aan het woord laten sowieso irritant. Toen met die moord op Van Gogh lieten ze op een station een of ander zielig 17-jarig nikkermongooltje met bril aan het woord die dacht dat ie stoer was: "als je wil knaalle dan ga je knaalle, als je niet wil knaalle ga je niet knaalle"... en dat dan ook nog uitzenden op het NOS-nieuws.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:35 schreef Penisbaard het volgende:
Dat NOS interview tijdens koninginnedag met een man die zich eraan ergerde was ook al zo tofDe mening van de zogenaamde gewone burger kunnen zo voortaan beter weglaten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |