Je hébt toch al zo'n computertekending?!quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze hebben..
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Verkopen ze nog paddo's in Arnhem?!
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je hébt toch al zo'n computertekending?!Spáár nou toch eens!
Organiseer ik wel het gay-fayst en zijn BartjeBart, Yuri, GE, Mike, Xiance, SAJ, CDP, Jerruh, Waxxer en Vlarp uitgenodigdquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou. Dan organiseren wij achterblijvers wel onze eigen privé meet die we dan ook lekker geen meet noemen..
Kusje?quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Geef me eens aandacht vlinder
Verkoop je springende zak meel animaties aan Dosney/Pixar en die maken er dan een hele goede film van en dan krijg je miljoenen van ze omdat ze je idee tof vinden. Wat dus nu mijn idee is, dus ik krijg zeker ook een paar miljoenen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Ja, maar deze is met ingebouwd scherm..
En geen zorgen dit ding is te duur. 900 euro, dat is mij toch iets te veel..
2-verdieners nichten huishouding zonder kidsquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je hébt toch al zo'n computertekending?!Spáár nou toch eens!
Rijke yuppen dus?quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2-verdieners nichten huishouding zonder kids
Je hebt iemand bezwangerdquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, graag gedaan!![]()
Het wás me wat hoor, om "dat" te doen!Maar ik dééd het.
Dus "het" is er al!
![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2-verdieners nichten huishouding zonder kids
Mijn springende pisvlek is helemaal niets vergeleken met wat echte animatoren kunnen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verkoop je springende zak meel animaties aan Dosney/Pixar en die maken er dan een hele goede film van en dan krijg je miljoenen van ze omdat ze je idee tof vinden. Wat dus nu mijn idee is, dus ik krijg zeker ook een paar miljoenen.
Shrek was ook ooit een springende pisvlek hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn springende pisvlek is helemaal niets vergeleken met wat echte animatoren kunnen.
Nee, maar ik heb e.e.a. beklommen waarbij ik wel jammerde als iemand die aan het bevallen was.quote:
Een vrouwquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb e.e.a. beklommen waarbij ik wel jammerde als iemand die aan het bevallen was.
Ok laat maarquote:Enfin.
Jajaja, dat zeg je nu, spullenpatser.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Ja, maar deze is met ingebouwd scherm..
En geen zorgen dit ding is te duur. 900 euro, dat is mij toch iets te veel..
Ohhhh!quote:
Je vindt mijn gezelschap niet genoeg? Of te vervelend?quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:37 schreef Waxxer het volgende:
Hoe vaag kun je zijn!Geweldig!
Nou, en waar is iedereen?
Ga jij maar eens.... wat is het... 150 meter omhoog op een stalen trap met zicht naar beneden en de wind om je oren en de wetenschap dat dat ding schommelt bij bepaalde windsnelheden!quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Grote jongen dan! Helemaal heen en weer geklommen.
Jawel, jawel!quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je vindt mijn gezelschap niet genoeg? Of te vervelend?
Nou ja! Zo zou ik nooit tegen je doenquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jawel, jawel!Maar ik dacht dat je zoiets had van zeikerd, ik ga wel andere dingen doen.
Met mij gaat het redelijk. Ik heb een t-shirt gekocht met een Mickey Mouse erop, en dat is heul niet zo kinderachtig als dat het klinktquote:Maar hai, hoe gaat het?Laten we het eens over andere dingen hebben, zodat ik ook normaal en serieus reageer.
Je bent gewoon jaloers.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajaja, dat zeg je nu, spullenpatser.
Daar hebben we een foto voor nodig om dat te kunnen beoordelenquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Met mij gaat het redelijk. Ik heb een t-shirt gekocht met een Mickey Mouse erop, en dat is heul niet zo kinderachtig als dat het klinkt.
Ja, nou, vertel mij wat.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik snap nou pas wat je bedoelt. En toen ik er was heb ik doodsangsten uitgestaan.
*zucht*quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers..
Je bént ook lief! En je bent geen spullenpatser.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:44 schreef Great_Expectations het volgende:
En ik heb mijn oude Nintendo DS weggeven, dat is toch ook best liev, voor een spullenpatsende yup?.
.
Ik heb echt enorme hoogtevrees.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, nou, vertel mij wat.En dan foto's maken met klamme handen en alles en ik durfde niet aan de rand te staan en
wel, en hij vond dat ik me aanstelde.
Maar hij is dan ook heel stoer en durft dat soort dingen...
Ach, ik waxxer wat af als ik online ben!quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja! Zo zou ik nooit tegen je doen. Ik vind je namelijk altijd wel tof en grappig (hoewel je het misschien niet eens zo bedoeld
).
[..]
Met mij gaat het redelijk. Ik heb een t-shirt gekocht met een Mickey Mouse erop, en dat is heul niet zo kinderachtig als dat het klinkt.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Daar hebben we een foto voor nodig om dat te kunnen beoordelen
Ik kreeg halverwege last van het skiliftsyndroom.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb echt enorme hoogtevrees.
Goedgekeurd, i like itquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]. Foto's die lager gaan dan mijn schouders zijn wel een beetje aan de unieke kant hier zo online
.
Nou ja, meer omdat ik al vanalles gepast had wat ik niet paste en ik zodanig gefrustreerd werd dat ik het eerstvolgende wat wel redelijk zat maar ging kopen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach, ik waxxer wat af als ik online ben!En ik klap dicht van complimenten.
*kuch*
Maar Mickey Mouse! Wat leuk! Zomaar, of ben je ergens geweest ofzo..? Ze schijnen in Frankrijk ergens een park te hebben.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Shrek was ook ooit een springende pisvlek hoor.
Er ben daar trouwens al meer dan 15 jaar niet geweest, trouwens.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik kreeg halverwege last van het skiliftsyndroom.
Waarom laat je het blokje niet "wegschieten" om vervolgens aan de andere kant te voorschijn te komen en em te over 'lopen'quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik zit vast bij deze, het lukt me niet om het goed af te maken..
Waar?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Er ben daar trouwens al meer dan 15 jaar niet geweest, trouwens..
Ik vind dat ding gewoon niet zo boeiend.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Te toeristisch he. En meneer is ondertussen gen toerist meer.
Ach meid. wat ben je toch ook grappig hequote:Op vrijdag 25 september 2009 23:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Op de trap van Waxxer.
Micky.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]. Foto's die lager gaan dan mijn schouders zijn wel een beetje aan de unieke kant hier zo online
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |