Zij waarschuwde hem zich niet te laten misleiden door het uiterlijk, want ware schoonheid vind je pas binneninquote:
Heb me liefen 20 jaar later doet ie er wel 2 minuten langer overquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:45 schreef Keukenkast het volgende:
HEB ME LIEF!
jij bent ook een romantische ziel hequote:
dat was geen slang dat was een garnaaltje zou Kardinaal zeggenquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben gebeten door een slang............
Wat een onzin. Wat heb je nou aan een mooie alvleesklier?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:59 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Zij waarschuwde hem zich niet te laten misleiden door het uiterlijk, want ware schoonheid vind je pas binnenin
quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat was geen slang dat was een garnaaltje zou Kardinaal zeggen
Waar komt dat opeens vandaan?quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:27 schreef Peter het volgende:
Zijn keukenkast en Tha_Erik geen leuk koppeltje?
Ja, waar komt dàt ineens vandaan?quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Waar komt dat opeens vandaan?
Heerlijk hoe je in taal met klemtonen kan spelen hequote:Op zaterdag 26 september 2009 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, wáár komt dát inééns vandáán?!
Dat weet ik niet, dat moeten we aan Peter vragen!quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn wíj geen leuk koppeltje, Ang3l?
Ff de kater wegontbijtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |