Ongeveer EUR 30.......quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:55 schreef Joran-Joran het volgende:
Om wat voor bedrag gaat het?
Agossie toch, 't is allemaal niet eerlijk op deze wereld, he? * JumpingJacky geeft TS een aai over de bolquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
.....Zij willen mij juist naaien, voor een op zich weinig waardevolle zending wordt EUR 15 geheven aan feitelijke btw, de overige EUR 15 zijn inklaringskosten! Ga dan even mensen pakken die voor 100-en euro's dvd's laten invliegen, niet iemand die op Ebay een paar oude grammofoonplaten gekocht heeft!
Oneerlijk he, dat voor jou dezelfde regels gelden als voor anderen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ga dan even mensen pakken die voor 100-en euro's dvd's laten invliegen, niet iemand die op Ebay een paar oude grammofoonplaten gekocht heeft!
Zoals de meeste anderen die het een zeggen en het ander doen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:48 schreef Hugo__Boss het volgende:
Kerel, doe wat je niet laten kunt, want ondanks alle antwoorden hier zul je toch niet teruggaan naar die balie om het te betalen...
Ja, natuurlijk. Ze weten je naam en adres toch?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Dank voor de antwoorden tot zover, alleen ben ik niet op zoek naar emotionele argumenten om het bedrag alsnog te voldoen, maar naar zakelijke. Daarom post ik het ook in Werk, Geldzaken en Recht. Kan en gaan TNT of de douane nog wat ondernemen om aan hun geld te komen, bedoelde ik eigenlijk.
In dit geval is dat inderdaad oneerlijk, omdat nu dus voor VERSCHILLENDE gevallen DEZELFDE regels gelden. Voor een gloednieuwe dvd-box gelden nu dezelfde regels als voor een stapeltje tweedehands (of 3e of 4e hands) platen. Bovendien is voor deze platen al btw betaald door de oorpronkelijke koper, maar nu moet er dus elke keer dat ze de Europese grens passeren opnieuw btw betaald worden.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Oneerlijk he, dat voor jou dezelfde regels gelden als voor anderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |