Die kwam vandaag even kennis maken..
Aangezien wij hier minimaal 40 uur van huis weg is en vaak in het weekend ook hebben we besloten om een hulp in huis te halen zodat we wat meer tijd voor ons zelf hebben.
Normaal zijn we de halve zaterdag kwijt aan stoffen en stofzuigen, en dat werd wat irritant. Daarnaast moet ik ook wel is ver van huis waardoor er al helemaal niks gedaan kan worden.
Vandaag kwam ze dan.Wij hadden net alles piekfijn schoon gemaakt. Dus alles gestoft en gestofzuigd, alles was nog netter als dat het normaal al is. Gewoon een te schoon net huis zonder rare dingen.
Naarmate het gesprek vraag ik of ze nog vragen heeft en of het bevalt.
Zegt ze:
Ik heb ergeren huizen gezien
GOD*^^*&^@^*&%@* Ik heb net alles staan schoonmaken als een ramdebiel. Vrij genomen daarvoor alles ! Het huis is over het algemeen al netjes omdat ik niet tegen tering zooi kan maar nu was het nog is extra netjes! man je kon van de vloer eten, Je tegels in de badkamer waren spiegels en zelfs de koelkast kijkt gelukkiger omdat ik hem net met een speciaal soort olie had ingesmeerd zodat je geen vingers erop zag.
Wat zegt ze nou!! Naarmate het gesprek vorderde vertelde ze dat ze ook hele vieze huizen heeft meegemaakt waar de etensresten op de grond lagen enzo, maar dat het er hier verzorgt en netjes uitziet. Dat troosten me dan ook wel weer. Maar dan nog!
Zeg gewoon even dat het netjes is potverdikkie
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.