of, als je je gordel omdoet vragen mensen of je gaat backpackenquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:20 schreef BasEnAad het volgende:
Als je tegen een stoeprand oprijdt, zit je volgens mij al met je hoofd tegen de voorruit...
Haha!quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:22 schreef misteriks het volgende:
[..]
of, als je je gordel omdoet vragen mensen of je gaat backpacken
Daar is niks mis mee, als je invalide bent.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:22 schreef Seam het volgende:
Wat is er mis met een invalidemobiel eikel? Die mensen hebben het al zwaar genoeg
Er zit niet eens een gordel inquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:22 schreef misteriks het volgende:
[..]
of, als je je gordel omdoet vragen mensen of je gaat backpacken
Hij zegt ook niets over invaliden, maar over de voertuigen waar deze mensen in moeten rijden.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:22 schreef Seam het volgende:
Wat is er mis met een invalidemobiel eikel? Die mensen hebben het al zwaar genoeg
invalidequote:Op vrijdag 25 september 2009 14:22 schreef Seam het volgende:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:42 schreef MrTorture het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je bij een tata dealer bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een balie waar zo'n kansloos figuur tata nano's voor een paar euro zit te verkopen.
Je gooit een paar euro's naar dat mannetje en koopt een nano voor dat geld.
Dan leg je de nano op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn nano wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Ik heb een Audi.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:11 schreef AlphaOmega het volgende:
TS, grappig dat je zegt dat nu iedere arme tokkie een auto kan kopen. Ooit liet Hitler mede om diezelfde reden de Volkswagen Kever ontwikkelen, zodat iedere tokkie een auto kon kopen. Heb jij een auto, TS?
Ah gossie, je geeft toe dat jij ook offspring van tokkies bent.quote:
Zwak, heel zwak. Nee, ik heb hetzelfde merk koekblik als jij, en niet als leasebakje, gewoon mijn eigen auto. Goed, hé, en ik geef dus direct toe dat ik inderdaad ook tokkie offspring ben.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:40 schreef Mopst3r het volgende:
AlphaOmega heeft volgens mij een Tata in bestelling staan
Gast, hij mag dan betaalbaar zijn. Wat er mis mee is, is dat je er oogkanker van krijgt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:48 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Zwak, heel zwak. Nee, ik heb hetzelfde merk koekblik als jij, en niet als leasebakje, gewoon mijn eigen auto. Goed, hé, en ik geef dus direct toe dat ik inderdaad ook tokkie offspring ben.
Maar wat is er mis met een betaalbare auto? En dan inderdaad voor bijvoorbeeld bijstandsmoeders ook wel ongeveer haalbaar. Wat voor schoft ben jij dat je dat een bijstandsmoeder niet gunt?
Dat krijg ik sneller van schrijnende gevalletjes als jij...quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:51 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Gast, hij mag dan betaalbaar zijn. Wat er mis mee is, is dat je er oogkanker van krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |