quote:Sonja Bakker stopt
door Vanessa Bontje
AMSTERDAM - Sonja Bakker stopt ermee. Ze zal voorlopig geen afslankboeken meer schrijven, geen tv-programma’s meer doen en ook haar eigen tijdschrift hangt ze aan de wilgen.
Haar personeel, grotendeels bestaande uit freelancers, is vrijdagochtend ingelicht. De jaarcontracten van de drie gewichtsconsulentes worden wél gewoon uitgediend tot 1 januari. Het kantoor wordt gesloten. „Ik neem een time-out omdat het me allemaal te veel wordt. Ik moet aan mijn kinderen en gezondheid denken.”
Het besluit van de sympathieke Noord-Hollandse afslankgoeroe komt als een donderslag bij heldere hemel. Zaterdag vertelt zij exclusief in De Telegraaf haar hele emotionele verhaal.
Nu kan ik vragen wat we eten inplaats van hoeveel gram we etenquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:46 schreef 3keernix het volgende:
Eindelijk ik kan stoppen met lijnen!
Niks ervan, zij is van mij. Met al haar miljoenen euro's erbijquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:47 schreef wise het volgende:
ik zal haar een leren kraaien in me bed
Me mammie was altijd fanatiek aan het sonja bakkeren.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:48 schreef MobileSuit het volgende:
De klacht is dat ze dit veel eerder had moeten doen?
Ben benieuwd naar het emotionele verhaal!
Dat dus.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:46 schreef Hephaistos. het volgende:
Goede timing... De hype is voorbij en mensen krijgen door dat het niet werkt op de lange termijn. Dan kan je maar beter de eer aan jezelf houden en stoppen zonder gezichtsverlies.
quote:Zaterdag vertelt zij exclusief in De Telegraaf haar hele emotionele verhaal.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:46 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Nu kan ik vragen wat we eten inplaats van hoeveel gram we eten
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:50 schreef Penisbaard het volgende:
Klacht: Sonja Bakker die nu vast in elk TV programma haar emotionele verhaal komt vertellen
Zal wel.quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:59 schreef Goofisch het volgende:
Bij deze allemaal een stukje heerlijke chocoladetaart:
[ afbeelding ]
Gewoon omdat het toepasselijk is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |