Hoezo zijn dat nou weer emo reacties.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:06 schreef Armand88 het volgende:
(Aub geen emo reacties over trends/meeloopgedrag/gewoon jezelf zijn)
Ik bedoel van mensen die dit topic als een gelegenheid zien om hun onvrede te uiten over de wereld, en hoe merken dragen schaapsgedrag is, en alleen ZIJ hunzelf zijn, terwijl ze net als alle alto/emo's hier op de wereld dezelfde kleding dragen, dezelfde schmink op hun hoofd en dezelfde piericing door hun lip. Interessante kwestie, maar daar is dit topic niet voor bedoeld, en ik hoop dat ik hiermee het laatste gezegd heb over dit onderwerp.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hoezo zijn dat nou weer emo reacties.?
Nou ja hoe dan ook.. ik ga binnenkort een nieuwe jas kopen. Dus tvp voor mooie jassen.
pics?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:33 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Ik ga lopen met iets uit de collectie van 2008-2009, omdat die nog neit afgedragen is.
Ja zooo 2008 k weet het.
Die onderste witte vind ik juist mooi, die leren jassen vind ik maar niks.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:31 schreef Desunoto het volgende:
De onderste twee vind ik echt lelijk. Die leren jassen daarentegen zijn mooi. Ik wil die bruine.
Ik ga af op de foto's en daar vind ik ze tikkie Madurodam.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:24 schreef Desunoto het volgende:
Een leren jas zit niet krap en ziet er niet iel uit als je hem op de juiste maat draagt hoor.
Maar goed smaken verschillen.
mannen mogen geen jassen dragen die een mooie pasvorm hebben? Het moet lekker te groot zijn, en over de schouders hangen om het mannelijk te maken?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja, ik kan het niet laten hoor maar: welke vrouw wil nou een vent met zo'n krap, iel leren jasje? Net alsof iemand eruitgegroeid is. Ik zou het trouwens ook niet eens herkennen als mode, want die volg ik niet. Dus ikzelf zou me nou niet twee keer omdraaien als ik zo'n jasje met vent erin, zou tegenkomen.
Nou, dat is 't 'm juist: ik vind de pasvorm niet mooi. Als ik het plaatje zie dan denk ik: oei, te klein gekocht. Bovendien lijkt het mij geen geschikte winterjas. Alles wat eruitsteekt, vriest er zó af.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:30 schreef Armand88 het volgende:
[..]
mannen mogen geen jassen dragen die een mooie pasvorm hebben? Het moet lekker te groot zijn, en over de schouders hangen om het mannelijk te maken?
Gelijk heb je!quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:30 schreef bleiblei het volgende:
Die leren jasjes zijn niet geschikt voor echte kerels met bierbuik.
Zijn er ook wat fatsoenlijke ruimere jassen te krijgen dit jaar?
Klopt, maar zoals hij bij die modellen zit vind ik het ook te strak. Bovendien vind ik ze dan eerder geschikt als herfstjas dan als winterjas, want ze zijn erg kort en er kan ook niet zomaar een dikkere/langere trui onder.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:24 schreef Desunoto het volgende:
Een leren jas zit niet krap en ziet er niet iel uit als je hem op de juiste maat draagt hoor.
Maar goed smaken verschillen.
Vind het een mooie jas, maar krijg wel altijd meteen een Player Alert als ik zoiets zie. Maar dat kan ook aan mezelf liggenquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:39 schreef k_man het volgende:
Wat een lelijke jassen.
Ik ben ook toe aan een nieuwe, maar ik wil iets klassiek, simpel doch elegant. Iets in deze richting wellicht;
[ afbeelding ]
Ik ook wel een beetje, al komt dat ook door de rest van de outfit.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:23 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Vind het een mooie jas, maar krijg wel altijd meteen een Player Alert als ik zoiets zie. Maar dat kan ook aan mezelf liggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |