Ditoquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:03 schreef nummer74 het volgende:
Kan je het nog een keer zeggen?
Ik weet niet wat voor vrouw of vriendin jij hebt maar sporen doet ze niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:02 schreef 3keernix het volgende:
Vrouwen zoeken graag bevestiging, waardering en bovenal eigenlijk respect. In een relatie zitten vereist dus dat je ook regelmatig zegt dat je van de ander houdt. Want stel dat het niet zo is? Misschien heeft hij/of zij een ander?
Waarom...Waarom moet ik dan elke 5 minuten van een stelletje horen..'Ik hou van je' en dat dan om de 10 secondenNou weten we het wel hoor.
Daarnaast: Als ze het niet horen worden ze heel pissig en gaan ze melo-dramtisch doen. Vrouwen, ik zeg toch ook niet om de 5 minuten ik wil bier?
Klacht: Vrouwen die om de 10 seconden bevestiging zoeken![]()
Misschien om de klacht wat duidelijker te maken deze:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:08 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Terechte klacht.
Moet je het eens vergeten als je een sms stuurt zonder iets van hvj of ly op het eind... Dat wordt 3 dagen fappen
een x is voldoende tochquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik doe dat ook.
Maar nooit hvj of ly want ik ben geen homo toch godverdomme of wel soms!?!
Aparte vriendin heb je danquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:08 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Terechte klacht.
Moet je het eens vergeten als je een sms stuurt zonder iets van hvj of ly op het eind... Dat wordt 3 dagen fappen
Dikke vette afknapperquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oh ja, ik hou kankerveel van je is dat dan goed, of juist slecht?
Van het type: 'GEEN KUSJE!?'quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:08 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Terechte klacht.
Herkenbare situatiequote:Op vrijdag 25 september 2009 12:32 schreef A-mineur het volgende:
Herkenbare situatie:
Zij: Je zegt nooit dat je van me houdt?
Ik: Nee, dat doe ik toch nooit, maar ik hou wel van je, dat weet je toch?
Zij: Ja maar je zegt het nooit.
Ik: Ik hou van je.
Zij: ja nu hoeft het niet *loopt boos weg*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |