Nou, vooral bij de muziekgestapo denk ik.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:43 schreef -Hans- het volgende:
Kwartje dan eindelijk gevallen bij Ekdom? Fijn! Fijn!
Hoor Michiel nog zo zeggen dat Ekdom er nog weinig van moest hebben, maar ook Ekdom is eindelijk om. Nu die muziekpolitie ook nogquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, vooral bij de muziekgestapo denk ik.
Haha, jij hebt een hitlijst van jezelf?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:45 schreef Sersjee het volgende:
Ik twijfel. Zal ik 'em in m'n shortlist voor Sersjee's Top 25 van 2009 zetten? Vorig jaar stond ie op 9, beetje raar als ie er nu weer in staat...
Jaarlijst. Elke muziekliefhebber die er van houdt zichzelf te martelen heeft er een!quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:50 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Haha, jij hebt een hitlijst van jezelf?
lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:55 schreef Sersjee het volgende:
Bijna 12 uur, dus het is er weer tijd voor...
Ik zag het gebeuren en had al zoiets van "dat lijkt wel dezelfde plek... Nee toch?!"quote:
hoe ironischquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zag het gebeuren en had al zoiets van "dat lijkt wel dezelfde plek... Nee toch?!"
zolang ze er gouden platen mee blijft scoren zijn we nog niet van haar af.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:15 schreef Againzender het volgende:
die Anouk mag ook wel eens opzouten met dat gegil van dr
Wat een gastquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:35 schreef Meddo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)igt_giel_beelen.html
Leuk vanmorgen
Mooi vrijdagmiddagtopicquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:05 schreef wolfrolf het volgende:
PS. Roel: Ik heb je een toevoeg request gestuurd @ PSN
lolquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:37 schreef wolfrolf het volgende:
Ja??
Oh nee ik ben roel niet [ afbeelding ]
Ah, bij de concurrent dusquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben op KX blijven hangen.
Maar goed:![]()
BRUCE
![]()
Zit Der Rudy er trouwens nog? Bij Claudia kan ik het goed voorstellen dat er direct wordt gezaptquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:43 schreef Sersjee het volgende:
Tja, de "concurrent" is op vrijdagmiddag nou eenmaal veruit superieur...
Nope.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit Der Rudy er trouwens nog? Bij Claudia kan ik het goed voorstellen dat er direct wordt gezapt
En waar vind ik die terug?quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:49 schreef Sersjee het volgende:
Rab's mix is tof, ik draai 'em thuis ook wel eens.
Via Rab z'n site geloof ik. En anders stuur je hem even een mailtje om het te vragen, Paul geeft (mij) bijna altijd antwoord (krijgt nooit mail zekerquote:
Of je klikt hier...quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Via Rab z'n site geloof ik. En anders stuur je hem even een mailtje om het te vragen, Paul geeft (mij) bijna altijd antwoord (krijgt nooit mail zeker)
Ow, mij blokte ie meteen op twitter toen ik iets (uiteraard geheel positiefsquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Via Rab z'n site geloof ik. En anders stuur je hem even een mailtje om het te vragen, Paul geeft (mij) bijna altijd antwoord (krijgt nooit mail zeker)
De laatste keer da'k 'em een mailtje heb gestuurd, kreeg ik binnen 10 min. antwoord, dus waarschijnlijk krijgt ie inderdaad nooit mailquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zou kunnen, of hij typt als een dollequote:Op vrijdag 25 september 2009 15:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De laatste keer da'k 'em een mailtje heb gestuurd, kreeg ik binnen 10 min. antwoord, dus waarschijnlijk krijgt ie inderdaad nooit mail
Euh, neequote:Op vrijdag 25 september 2009 15:34 schreef Againzender het volgende:
Moet Ekdom hier niet met z'n conducteursfluit doorheen gaan fluiten ?
Dit nummer? Volgens mij komen de nummers uit de computer dus dat zeggen ze alleen om grappig te zijnquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:38 schreef Againzender het volgende:
Wacht ff, hadden we deze niet uit het raam gegooid gisteren?
Een computer? Nee joh, bij 3FM staat alle muziek gewoon op grammofoonplaat of cassettebandje!quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:40 schreef Meddo het volgende:
[..]
Dit nummer? Volgens mij komen de nummers uit de computer dus dat zeggen ze alleen om grappig te zijn
of het wordt doorgefaxd.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een computer? Nee joh, bij 3FM staat alle muziek gewoon op grammofoonplaat of cassettebandje!
Ook faxen is veel te digitaal! Dat wordt gewoon live gespeeld en gezongen door een grote band die ergens in een bezemkast is gepropt. Vervolgens wordt het via 2 conservenblikken die met een touwtje aan elkaar zitten naar de studio geleid. Vandaar dat het soms wat blikkerig klinkt.quote:
o ja, dequote:Op vrijdag 25 september 2009 16:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die moet komende week uitkomen.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
o ja, dezal veel gebruikt gaan worden komende week
dat heet Coen & Sander showquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:02 schreef gerbenp het volgende:
Oh god, er zat weer iemand te prutsen
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:16 schreef Qunix het volgende:
JA HALLO DAAR!!!!!
Giel zijn gast is triest... Opflikkeren en krijg zelf kanker.
90's week, here we come!
JAAAAAAAAAA, dat ga ik zeker meeluisterenquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Charlie en theo te gast bij het EkStra weekend![]()
.
Geniaalquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:04 schreef gerbenp het volgende:
http://presents.3fm.nl/page/90s09_ringtonemixer/90s09![]()
Grapjas die Cornequote:Op vrijdag 25 september 2009 18:21 schreef gerbenp het volgende:
En daar gingen weer 1000 luisteraars - Corné
Ik kijk altijd via http://webtv.florisd.nl/3fm. Superlinkquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:30 schreef Qunix het volgende:
Heeft iemand een rechtstreekse link naar de webcam?
Ik heb een mac...quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik kijk altijd via http://webtv.florisd.nl/3fm. Superlink
Dank!quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:34 schreef Meddo het volgende:
http://www.omroep.nl/radio3/3fmwebcam.asx
Da's Becky Ackground.quote:
Echt, m'n avond is nu al goed!quote:
Heul erg slecht inderdaadquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:41 schreef Broekie het volgende:
Wat is dit een verschrikkelijke remix zeg.
De eerste gaat er bijna in (over 5 min). Heb een week geen pizza's gegeten (vorige week vrijdag had ik een BBQ van het werk) dus kan niet wachtenquote:
Wat een gast zegquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:48 schreef peeet1 het volgende:
Giel Beelen bedreigd door Rapper Metz
nu ook beelden van zijn rep en waar om hij door het lint gaat
Ikkuhquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:02 schreef gerbenp het volgende:
Ik heb zin in 90's request, wie nog meer?
Ik ook, d0hquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:02 schreef gerbenp het volgende:
Ik heb zin in 90's request, wie nog meer?
Ohja! Die is ook weer open!quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:09 schreef rubbereend het volgende:de mooiste radio week van het jaar is weer geopend
ff spammenNineties Request
Er zat alcohol in. En als je van je ouders nog geen bier mag drinken dan maakt de smaak je helemaal niets uit.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:15 schreef tomtomkortom het volgende:
[..]
Shandy inderdaad! Bah, wat was dat goor eigenlijk! Water met kotsflavours in een blikje!
Energy Drank of gewoon wakker blijvenquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:19 schreef gerbenp het volgende:
Vannacht zeker maar naar Nederland 3 kijken? voor 90s request (mn middelen om de freaknacht door te komen, cola cola cola?)
shandy was toch gemberbier ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:15 schreef tomtomkortom het volgende:
[..]
Shandy inderdaad! Bah, wat was dat goor eigenlijk! Water met kotsflavours in een blikje!
energy drank en diabetes.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:20 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Energy Drank of gewoon wakker blijven
Volgens mij was het 1% bier en 99% spuitwater.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
shandy was toch gemberbier ?
Vervelend he?quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
daar dat inderdaad niet goed samen
Gerard en Michiel zijn dus niet de eersten die 'm zoeken.quote:Het Veronica magazine startte begin 2009 een rubriek onder de naam "Wie Weet Waar Wouters Woont". Het was een soort zoektocht naar de presentator, aangezien weinig mensen daadwerkelijk wisten wat Wouters is gaan doen na 2006. Uiteindelijk was het niemand minder dan Rolf Wouters zelf die zich meldde bij de redactie. In zijn reactie gaf hij aan dat hij veel in het buitenland zat maar, nog wel in Nederland woont. Hij is in Nederland nog steeds zelfstandig ondernemer.
Ken ik alleenquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
Telekids
Big brother
allemaal oh so 90's
zelf gelukkig geen last van. Hoe zit het eigenlijk met aspertaam bij diabetes las laatst dat het ook niet goed was ?quote:
telekidsquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:30 schreef Qunix het volgende:
Volgende week is RTL jarig en is Telekids 10 jaar geleden gestopt op 10 jarige leeftijd.
-als het goed is- zal RTL telekids uitzenden zaterdag anno 2009. En Rad van Fortuin
quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:09 schreef rubbereend het volgende:
de mooiste radio week van het jaar is weer geopend
ff spammenNineties Request
Volgens mij had 3FM in de 90s nog geen eigen nieuws. Dat was nog gewoon het NOS Radionieuws.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:36 schreef gerbenp het volgende:
Dan moet ie wel straks om 8 uur gedraaid worden tijdens 't nieuws en de verkeer, ook het oude nieuwsmuziekje dus
we pakken de bekertjes erbij we doen wel alsof met polygoon journaalquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij had 3FM in de 90s nog geen eigen nieuws. Dat was nog gewoon het NOS Radionieuws.
Het 3FM Nieuws en later de 3FM NOS Headlines bestaan nog maar een paar jaar.
Zelfmoord van Cobain.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
gebeurtenissen uit de 90's
Nelson Mandela
Sovjet-Unie uit elkaar
Apartheid afgeschaft Zuid-Afrika
Clinton/Lewinsky affaire
dodelijk ongeluk Ayrton Senna
Golfoorlog
sekteleden dood in Waco
Prinses Diana overleden
Rodney King
Neuh... da's te verwarrend. In het volgende topic is wel het logo in de OP vervangen door het kuiken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:42 schreef Captain_Slow het volgende:
Moet de topictitel niet naar Radio 3 veranderd worden?
Jaquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:42 schreef Captain_Slow het volgende:
Moet de topictitel niet naar Radio 3 veranderd worden?
Zeg dat wel! Zelfs de uitspraken waren er al!quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:49 schreef Marc63 het volgende:
Bij Gerard is eigenlijk alleen de stem verandert
Beetje zoals hij het weer voorleestquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:47 schreef Sirolf het volgende:
Wat een spraakwaterval was Michiel toen!
101.tv staat al de hele tijd aanquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:54 schreef 3FMaster het volgende:
* 3FMaster zet alvast 101.tv klaar voor Backstage
Loopt een beetje achter en niet echt sync.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:56 schreef gerbenp het volgende:
[..]
101.tv staat al de hele tijd aan
ow my god , ik heb medelijden met je als ik zo die playlist zie van die cdsquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:03 schreef Feivel1 het volgende:
OLON CD's.. Die gebruiken we nog steeds. Daar moet ik elke week VERPLICHT eentje per uur op de playlist zetten :p
een keer dat de 90's er zijn, of hebben ze voor elk program een anderquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:05 schreef Sirolf het volgende:
Ah, ze hebben voor deze week ook weer aangepaste uuropeners gemaakt voor alle programma's, met 90s Request-vermelding.
Zou natuurlijk nog leuker zijn als ze een uuropener uit de 90s zouden gebruiken.
In plaats van 'Ekstra Weekend!' is het nu "90s request met nu... Ekstra Weekend!".quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een keer dat de 90's er zijn, of hebben ze voor elk program een ander
Ik neem aan dat dat maar een keer is ingesprokenquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In plaats van 'Ekstra Weekend!' is het nu "90s request met nu... Ekstra Weekend!".
the A teamquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:09 schreef Marc63 het volgende:
Waarom worden er eigenlijk geen filmpjes meer gemaakt voor de 90s/00s request? Die waren altijd geniaal.
Zal wel te weinig tijd/geld voor zijn ofzo. En ze hadden het filmpje voor dit jaar al opgebruikt voor Florent.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:09 schreef Marc63 het volgende:
Waarom worden er eigenlijk geen filmpjes meer gemaakt voor de 90s/00s request? Die waren altijd geniaal.
Komt dat liedje eig ook uit de 90'squote:Op vrijdag 25 september 2009 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal wel te weinig tijd/geld voor zijn ofzo. En ze hadden het filmpje voor dit jaar al opgebruikt voor Florent.
Ah, Nicole op de bank?
Heb ff gemaild, kijken of ze er wat mee doen (naar gerard en michiel dus)quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:05 schreef Sirolf het volgende:
Zou natuurlijk nog leuker zijn als ze een uuropener uit de 90s zouden gebruiken.
Prachtige filmpjes!quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:09 schreef Marc63 het volgende:
Dammitquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Deze leefde ook in de 90s.
Zal wel niet in Dalet staan denk ik...quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:11 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Heb ff gemaild, kijken of ze er wat mee doen (naar gerard en michiel dus)
Nee, Darth Vader komt gewoon uit de '70s.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:14 schreef naatje_1 het volgende:
Darth vaderDie film komt ook uit de 90's
zo oudquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, Darth Vader komt gewoon uit de '70s.
Was trouwens 2 jaar terug ja!quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:19 schreef Sirolf het volgende:
Toch even kijken of er deze uitzending weer platen geschikt zijn om met video op YouTube te knallen.
Ik vond de muppetshow nu wat tegenvallen in verhouding tot 2 jaar terug.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:20 schreef gerbenp het volgende:
Ekstra weekend, nu ook in ascii-art
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WTFquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:20 schreef gerbenp het volgende:
[ afbeelding ]
het is dat je het zegt wat het moet zijn, het is wel een slechte asci artquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:20 schreef gerbenp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yo MaW, waar is je avatar?! Ik zie nu alleen een balkje?quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is dat je het zegt wat het moet zijn, het is wel een slechte asci art
daarvoor moet je klagen bij VLC, die hebben die modus ingebouwd.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is dat je het zegt wat het moet zijn, het is wel een slechte asci art
hij heeft nog altijd een av hoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:23 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Yo MaW, waar is je avatar?! Ik zie nu alleen een balkje?
Check Editquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij heeft nog altijd een av hoor
quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:26 schreef Qunix het volgende:
Die boek heb ik gewonnen bij Rosemarijn
Maar de muziek die 'ie gemaakt heeft is wel kenmerkend voor de 90's, dus in dat opzicht is het een goed gekozen gast.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:26 schreef Krambo het volgende:
Mental Theo is wat mij betreft het dieptepunt van de 90's, wat een kwal vind ik dat
quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:28 schreef gerbenp het volgende:
FOK! laad hier soms niet goed met de plaatjes, meer mensen last van?
quote:
Lang leve 2 oudere broers die alle singles hadden van dit duo. En kleine 3FMaster (1992, dus 6/7 jaar) stuiterde achterin de auto met een walkman met Wonderfull days opquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar de muziek die 'ie gemaakt heeft is wel kenmerkend voor de 90's, dus in dat opzicht is het een goed gekozen gast.
komt door de fok image server , alles staat op fok qua iconen . ik miste net die van hans ook.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:23 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Yo MaW, waar is je avatar?! Ik zie nu alleen een balkje?
EDIT: na enkele keren f5'en issie weer terug. Verkeerd geladen??
Vast welquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:28 schreef borisz het volgende:
Zou COS luisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |