Product Descriptionquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:47 schreef DJKoster het volgende:
Gisteren was ik wat aan het zappen en kwam ik langs de zender Family7.
Na een programma over opvoeding, waarin iemand vertelde dat kinderen slaan met een pollepel 'oke' is (goh, waar ken ik dat van..), zou er een uitzending komen over creationisme.
Uit verveling besloot ik om maar eens te bekijken welke onzin ze dit keer vertelden.. Dit had ik beter niet kunnen doen![]()
Kijk en huiver: http://video.google.com/videoplay?docid=-5704202226573489242#!
Verrek.. Is het dan toch waar?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:57 schreef Iblis het volgende:
[ afbeelding ]
Op Conservapedia.com – De betrouwbare encyclopedie, die niet volstaat met propaganda van die goddeloze liberalen, heb je dit prachtige plaatje. Duidelijk is te zien dat dinosaurussen ook aan boord gaan van de Ark van Noach.
Volgens mij is die site net zo betrouwbaar als http://www.korea-dpr.com/quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:57 schreef Iblis het volgende:
[ afbeelding ]
Op Conservapedia.com – De betrouwbare encyclopedie, die niet volstaat met propaganda van die goddeloze liberalen, heb je dit prachtige plaatje. Duidelijk is te zien dat dinosaurussen ook aan boord gaan van de Ark van Noach.
Dat is een heel triest verhaal hoor. Die twee zijn, als enige dino's, meegegaan op die cruise, maar de man werd zeeziek en is overboord gevallen toen hij met zijn lange nek over de rand hing en bleef haken achter een bergtop. De vrouw heeft zich toen na de zondvloed van verdriet teruggetrokken in een verlaten meertje ergens in Schotland.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:57 schreef Iblis het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, Satan.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:01 schreef Mylene het volgende:
God die botten van dinosaurussen express heeft gepland om ons op het verkeerde been te zetten.
Ook zo'n fraaie die ik regelmatig hoor.
Ze lijken er wel op, maar ik heb geen idee. Je ziet hier natuurlijk wel kinds hè. D’r loopt trouwens ook nog een paartje stegosaurussen aan boord, iets verder naar links op het plaatje.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:59 schreef SpecialK het volgende:
Zijn dat toevallig brachiosaurussen? Ik dacht dat die 2x zo groot als een giraffe werden.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:57 schreef Iblis het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn vast baby brachiosaurussen..quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:59 schreef SpecialK het volgende:
Zijn dat toevallig brachiosaurussen? Ik dacht dat die 2x zo groot als een giraffe werden.
bril-jantquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is een heel triest verhaal hoor. Die twee zijn, als enige dino's, meegegaan op die cruise, maar de man werd zeeziek en is overboord gevallen toen hij met zijn lange nek over de rand hing en bleef haken achter een bergtop. De vrouw heeft zich toen na de zondvloed van verdriet teruggetrokken in een verlaten meertje ergens in Schotland.
Bwehehehehequote:Op vrijdag 25 september 2009 11:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is een heel triest verhaal hoor. Die twee zijn, als enige dino's, meegegaan op die cruise, maar de man werd zeeziek en is overboord gevallen toen hij met zijn lange nek over de rand hing en bleef haken achter een bergtop. De vrouw heeft zich toen na de zondvloed van verdriet teruggetrokken in een verlaten meertje ergens in Schotland.
Dat dit mogelijk is.quote:Young earth creationists believe, from the biblical account, that dinosaurs were created on day 6 of the creation week[5] approximately 6,000 years ago, along with other land animals, and therefore co-existed with humans. As such, they reject the Theory of Evolution and the beliefs of evolutionary scientists about the age of the earth.
Moet je eens het artikel over atheïsme lezen! Goede citaten als “Currently, there is an ongoing debate on whether atheism was a causal factor for Friedrich Nietzsche's insanity or whether it was caused purely through disease.”, illustraties als “The perverse and cruel atheist Marquis de Sade in prison”, kopjes als Atheism and suicide, Atheism and immoral views, Atheism and mass murder.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:19 schreef Tokamak het volgende:
http://www.conservapedia.com/Charles_Darwin
Charles Darwin wordt ook aardig zwartgemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |