1 2 3 4 5 6 | cd\ :start md map cd map goto start |
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:19 schreef Sm0keZ het volgende:
Hoe diep kun je tegenwoordig gaan met een mappenstructuur?
Valt vrij makkelijk te testen... Zet dit ff in een nieuw .bat bestandje en voer het uit
[ code verwijderd ]
Eventjes laten draaien en gegarandeerd dat je bestandsysteem het na verloop van tijd niet meer aan kan
Hoelang duurde het?quote:
Niet ingewikkeld?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:54 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Daar ging geen ingewikkeld proces aan vooraf hoor, mocht je dat denken.
Ik las de TT, zag wie de TS was en wist voldoende. De OP was een definitieve bevestiging. Voila, conclusie.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet ingewikkeld?
Ik heb er anders 4 uur voor nodig gehad om via deze manier tot de conclusie te komen dat TS faalt.
Treesize.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:11 schreef Manneke_Pils het volgende:
Aangezien alle nerds nu hier zitten:
Zo'n progje dat een taart-diagram weergeeft van je harde schijf en hoeveel ruimte alle mappen innemen, hoe heet dat? Ik ken alleen de Linux variant en zoek nu iets voor Windows..
Dank u.
Spacemongerquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:11 schreef Manneke_Pils het volgende:
Aangezien alle nerds nu hier zitten:
Zo'n progje dat een taart-diagram weergeeft van je harde schijf en hoeveel ruimte alle mappen innemen, hoe heet dat? Ik ken alleen de Linux variant en zoek nu iets voor Windows..
Dank u.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |