En hoe ben je tot die conclusie gekomen?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:45 schreef Beauregard het volgende:
Ik zou er ook van gaan schuimbekken, ja. En dan een topic openen op FOK!. En hopen dat er mensen zijn die je begrijpen en met je meevoelen. Maar dat gebeurt nog niet erg, is 't wel?
Ik heb zo'n vermoeden dat jij hier de, om het maar volwassen te zeggen, 'tiefusmongool' bent.
Haha, wat een hondedrol ben je tochquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:45 schreef Beauregard het volgende:
Ik zou er ook van gaan schuimbekken, ja. En dan een topic openen op FOK!. En hopen dat er mensen zijn die je begrijpen en met je meevoelen. Maar dat gebeurt nog niet erg, is 't wel?
Ik heb zo'n vermoeden dat jij hier de, om het maar volwassen te zeggen, 'tiefusmongool' bent.
Daar ging geen ingewikkeld proces aan vooraf hoor, mocht je dat denken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En hoe ben je tot die conclusie gekomen?
Ah ok.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:54 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Daar ging geen ingewikkeld proces aan vooraf hoor, mocht je dat denken.
Ik las de TT, zag wie de TS was en wist voldoende. De OP was een definitieve bevestiging. Voila, conclusie.
Ik hoef jou niet per se te kennen om te kunnen stellen dat jij hier de 'tiefusmongool' bent.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah ok.
Gelukkig ken je me ook enzo.
Ik weet dat jij mensen be- of veroordeeld zonder ze te kennen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:00 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik hoef jou niet per se te kennen om te kunnen stellen dat jij hier de 'tiefusmongool' bent.
Zeg nu zelf, stel dat jij niet Netsplitter maar een doodgewone, normale jongen was en je las dit topic. Zou jij dan denken, 'goh, wat een sympathieke jongeman, ik herken zijn probleem'? Nee, natuurlijk niet. Je zou denken: 'godallemachtig, wat een tiefusmongool is hier aan het woord zeg'.
Je vergat te vermelden of je het eens of oneens bent met mijn vorige post.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik weet dat jij mensen be- of veroordeeld zonder ze te kennen.
Daarom neem ik jou ook totaal niet serieus.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:03 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Je vergat te vermelden of je het eens of oneens bent met mijn vorige post.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |