dat ik, dat ik, wat ik, ik, ik ik...wake up sister! The world doesn't revolve around you!!!!quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
De nieuwe leus van reclame makend Nederland.
Te pas en te onpas wordt mij gezegd dat ik juist nu bij C&A moet gaan winkelen, juist nu moet gana beleggen, juist nu een brood moet gaan halen.
Ten eerste vind ik het vervelend dat ik betuttelend dat ik met een vermanend vingertje gewezen wordt op wat ik juist nu moet doen.
Ten tweede, wees verdomme eens origineel, juist nu!
Juist nu is creativiteit belangrijk!quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:46 schreef Beregd het volgende:
(ff denken of ik ook een leuke zin over dit topic kan bedenken met "juist nu" in)
juist nu, moet er een slotje op?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:46 schreef Beregd het volgende:
(ff denken of ik ook een leuke zin over dit topic kan bedenken met "juist nu" in)
Juist nu draait de wereld om mij.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:36 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
dat ik, dat ik, wat ik, ik, ik ik...wake up sister! The world doesn't revolve around you!!!!
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:59 schreef beverton het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat wij JUIST nu moeten investeren in onderwijs, lichamelijke opvoeding en defensie. Alleen zo kunnen wij ook in de toekomst onze kinderen goed genoeg afleveren bij defensie, fit en dom genoeg om een wapen te dragen en bereidt om onschuldige mensen van het leven te beroven.
Of is dit onzin? hmmz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |