Dit leek mij wel een topic an sich waard.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:03 schreef Netsplitter het volgende:
Jij had toch een verzamelklachtentopic?
Het standaard pakket is ook om te janken andersquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:06 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Daarom digitale televisie
Er is altijd wel iets op die 150 zenders en anders is er nog pr0n
zie je zondag in Sittardquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:06 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Indeed.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:06 schreef FCZwolleZuid het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Streep Discovery ook maar weg, dat gaat helaas ook alleen nog maar over vissen, grote machines en neerstortende vliegtuigenquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:50 schreef Beauregard het volgende:
Goede klacht.
NED1, 2 en 3, plus Discovery en NGC zijn wat mij betreft de enige zenders die nog enigszins interessante uitzendingen doen.
De rest is inderdaad huilen met de pet op. Dat geeft maar aan op wat voor niveau de gemiddelde Nederlander zit.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:34 schreef mime_negert het volgende:
RTL7 is dan weer relaxedEn Voetbal International natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It Never Hurts To Help!
Hmm, bij nader inzien, inderdaad.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Streep Discovery ook maar weg, dat gaat helaas ook alleen nog maar over vissen, grote machines en neerstortende vliegtuigen
Daar mag ik ook graag naar kijken. Ondanks dat ik niet zoveel om voetbal geef.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:56 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
En Voetbal International natuurlijk.
!3 street hebben mijn ouders ook ontdekt sinds kort op de digitale televisie. Fantastische zender met goede series.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |