Je maakt bij thuiszorg gebruik van de spullen van de client. Dus dat betekent meestal dat je op een gammel krukje je balans moet zien te houden.quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Douche ze! Dat is inderdaad vervelend zeg. En je hebt zeker niet zo'n handig systeem wat al die glazenwassers tegenwoordig hebben?
Ah zo. Gelukkig heb ik op mijn werk zo'n stoomapparaat om de ramen te lappen!quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je maakt bij thuiszorg gebruik van de spullen van de client. Dus dat betekent dat je meestal op een gammel krukje je balans moet zien te houden.Wel goed om je evenwicht te oefenen.
Drat!quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:22 schreef LadyBlack het volgende:
Hij doet het niet
Even gegoogled, en de philips dvp 3010 dvdspeler die ik heb, draait graag SVCD bestanden
quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:18 schreef Soempie het volgende:
Geen idee wat je bedoelt, maar zo te zien word je er wel vrolijk van. Je mag hier wel langs komen om de ramen te doen.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:18 schreef Soempie het volgende:
Geen idee wat je bedoelt, maar zo te zien word je er wel vrolijk van. Je mag hier wel langs komen om de ramen te doen.
Controleer via de dvdspeler in je computer of ie het gewoon doet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:24 schreef LadyBlack het volgende:
En dit krijg ik als ik wil converteren naar SVCD:
[..]
![]()
Veel plezier!quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben zo weer weg, personeelsfeestje vanmiddag
Ik hoop hetquote:
Ah een barbecue ofzo?quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik hoop het
Het is in ieder geval goed weer, dat scheelt, aangezien het buiten is
Ah wel een fijn programma toch?quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben nu alle mogelijke formaten aan het proberen
Hij brandt nu met de wizard van dat converterorogramma, ik hoop dat het werkt
Morning Etciequote:Op zaterdag 26 september 2009 12:49 schreef Etcetera het volgende:Heerlijk uitgeslapen, vriendje moest nog even werken en kon er vroeger uit dan mij
Ah de experts komen erbij! Ik ben niet zo'n held met computers enzo....quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@LB: Als je Nero of een ander brandprogramma hebt zou ik die proberen, daar kan je vaak aangeven dat je het als video-DVD wilt branden. Als dat niet werkt dan is Handbrake denk ik wel een geschikt programma
Dat schijnt sowieso nogal moeilijk te zijn. Mijn maatje brandt veel dvd's sommige doen het bij niet en als ik ze dan bij mijn broertje kijk wel....quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben in dit geval absoluut géén expert want het lukt mij nooit om een dvd te branden die het zowel bij mijn dvdspeler doet als bij die van m'n oudersHeb de moed maar opgegeven
Okay. Heb je hem wel op de dvdspeler van je pc/laptop getest?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:21 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij heb ik geen Nero en ik ben er nu ook helemaal klaar mee.... ik denk dat het aan mijn brakke dvdspeler ligt, die doet wel vaker moeilijk
Ik hoop maar dat de feestlocatie van vanavond een beetje betere heeft.
eigenlijk hoop ik dat ze überhaupt iets hebben, want een beamer was er iig nietdus maar hopen op een tv en geluidsinstallatie... we nemen iig een kabeltje mee die laptopsignalen naar de tv kan overbrengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |