Yep! Wel blij om weer te gaan werken maar zal de vrije tijd wel een beetje missen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen Andy
Je laatste weekend in een langere periode vrij?
Ja ben er wel aan gewend geraakt de laaste paar maanden om overal de tijd voor te hebben. Maar werken is ook heerlijk. Nuttig bezig zijn ipv rondhangen, beetje sporten, beetje computeren.....quote:
Een leuker vriendje gevonden?quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben zo ongelooflijk gelukkig, dat wil ik even met jullie delen
Kan idd of het ligt aan de kwaliteit van de dvd. Sommige dvdspelers hebben dan moeite met lezen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een leuker vriendje gevonden?![]()
Wie van jullie kan me helpen?Ik heb dus een videoclipje gemaakt, .avi-bestandje, ik heb het net op dvd gebrand, maar nu kan mn dvdspeler m niet afspelen
Kan ik het opslaan als een ander formaat wat hopelijk wel wat makkelijker af te spelen is??
Herstel...avi kan alleen door sommige dvdspelers gelezen worden..... Je moet volgens mij mpeg4 hebben voor dvdspelers.....quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kan idd of het ligt aan de kwaliteit van de dvd. Sommige dvdspelers hebben dan moeite met lezen.
Met een videoconverter...quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:11 schreef LadyBlack het volgende:
Maar hoe maak ik dan mpeg4 van mijn avibestandje?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:13 schreef mr_anonimous het volgende:
http://www.effectmatrix.com/total-video-converter/
Ik hoop dat je met de trialversie wel gewoon kan werken. Anders moet je maar even het woord videoconverter intikken in je zoekmachine en krijg je honderden anderen.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb het keuze menu maar gevolgd en kwam uit op PAL DVD, een .mpg formaat
Het filmpje doet het nu?quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:46 schreef LadyBlack het volgende:![]()
![]()
Ik zal zo blij zijn als dat feestje over is........
Ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:51 schreef LadyBlack het volgende:
Het filmpje is nu netjes aan het branden, zometeen het uur der waarheid
Douche ze! Dat is inderdaad vervelend zeg. En je hebt zeker niet zo'n handig systeem wat al die glazenwassers tegenwoordig hebben?quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:55 schreef LadyBlack het volgende:
Maar eerst ga ik eens onder een lekker warme douche staan, want alle spieren in mijn rug voelen helemaal beursiets te fanatiek ramen gelapt deze week denk ik (altijd leuk als cliënten allemaal in dezelfde week besluiten dat ze de ramen gelapt willen hebben
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |