Toen ik het begin van die zin las dacht ik meteen 'is dat het nieuwe lijm snuiven'quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:13 schreef Soempie het volgende:
Ik heb per ongeluk een prit stift opgezogen en nu zit hij vast in het harde stuk van de slang, precies in de bocht.
Je bent in overtreding gezien je opleiding.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:00 schreef Etcetera het volgende:
Heb geen laptopNooit echt nodig gehad, maar begint toch wel verleidelijk te worden om een aan te schaffen
Maar heb er geen geld voor momenteel, dus dat duurt sowieso nog even
FIFA? Pro Evo is toch veel beter?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Prachtnummer!
Tevens ook soundtrack in FIFA 2004.
Pro Evo heeft een betere besturing, FIFA heeft de soundtracks.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
FIFA? Pro Evo is toch veel beter?
En dan moet ik zeker ook een Macquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je bent in overtreding gezien je opleiding.
Windows XP Pro of ben je inmiddels gezwicht voor een Linux Distro?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dan moet ik zeker ook een Mac
Heb me prima gered zonder laptop, m'n pc draait alle programma's die ik nodig ben en notulen schrijven tijdens een overleg kan ook wel op papier
Dat is wel waar ja. PES heeft nooit lekkere muziek inderdaad.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Pro Evo heeft een betere besturing, FIFA heeft de soundtracks.
Bijna al mijn favoriete nummers heb ontdekt in de FIFA-reeks of sportprogramma's.
Ik draai momenteel op Vistaquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Windows XP Pro of ben je inmiddels gezwicht voor een Linux Distro?
Dat liedje van fifa09 blijft iig ook aardig hangenquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bijna al mijn favoriete nummers heb ontdekt in de FIFA-reeks of sportprogramma's.
Laat dat maar achterwege. Met alle goede wil van de wereld.. wil je er binnen een dag weer vanafquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik draai momenteel op VistaGa nog wel Ubuntu testen
Ik probeer nu Fedora 11.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik draai momenteel op VistaGa nog wel Ubuntu testen
quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Laat dat maar achterwege. Met alle goede wil van de wereld.. wil je er binnen een dag weer vanaf
total commander werkt er immers niet op
Je kan het gewoon opstarten vanaf een cd overigens. Je hoeft hem niet meteen te installeren.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]Kan wel zo zijn, de kans dat ik terugga naar Windows is ook wel vrij groot, maar ik wil het gewoon proberen
I knowquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je kan het gewoon opstarten vanaf een cd overigens. Je hoeft hem niet meteen te installeren.
Makkelijk als je het even wilt uitproberen.
Ja, een besturingssysteemquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Voorspelbaar zekerquote:
Ik ben niet onverdeeld positief over win7.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Voorspelbaar zeker
Ik heb nog niet met Windows 7 gewerkt, Pitt heeft het net bij hemzelf geinstalleerd. Moet hetzelfde werken als Vista, look vind ik persoonlijk wel nice
Okay. Ik moet binnenkort een nieuwe pc. Vandaar.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Voorspelbaar zeker
Ik heb nog niet met Windows 7 gewerkt, Pitt heeft het net bij hemzelf geinstalleerd. Moet hetzelfde werken als Vista, look vind ik persoonlijk wel nice
Vista is ook niet slecht. Het had de nodige kinderziektes, maar dat is in mijn ogen vrij logisch - en ook de reden dat ik vrij lang heb gewacht met overstappen. Als je nu Vista neemt, met de mogelijkheid tot upgraden, lijkt me dat geen verkeerde beslissingquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben niet onverdeeld positief over win7.
Hoe overdreven de klachten waren over vista... zo overdreven positief zijn de berichten over win7. De waarheid ligt een beetje in het midden. Vista is niet zo slecht als men zegt, win7 is nou ook weer niet die revolutie t.o.v. vista die men voorspiegelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |