quote:
En, wast gezellig?quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
JaZe sliep al toen ik thuis kwam van mijn eigen afspraakje
Ja we hebben waterpijp gerooktquote:
Ah! Zo zag MaJo er dus uit toen ze jong was.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:27 schreef Etcetera het volgende:
There’s A Six In The Morning Now?
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Jij snapt meteen waar ik aan moest denkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah! Zo zag MaJo er dus uit toen ze jong was.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij snapt meteen waar ik aan moest denken![]()
![]()
![]()
Sinaasappeltabakquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah! Zo zag MaJo er dus uit toen ze jong was.
Alvast een prettig weekeind Red. Etcie heeft een jeugdfoto van MaJo gevonden.quote:
Je was vast van plan het bericht van De_Hertog te quoten.quote:
het is nog vroegquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je was vast van plan het bericht van De_Hertog te quoten.
Dat is inderdaad wel op safe spelen....quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:03 schreef Soempie het volgende:
Nevermind, ik knoop dat onding wel vast.
Ik zou het onding wel vastknopen jaquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:03 schreef Soempie het volgende:
Nevermind, ik knoop dat onding wel vast.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:24 schreef Soempie het volgende:!
Zie ik net een smsje, dat die vriend met iemand mee rijdt en daarom om half 7 op het station staat ipv 7 uur.
haast, haast.
Fijne avond allemaal.
Ciao Soempiequote:Op vrijdag 25 september 2009 18:24 schreef Soempie het volgende:!
Zie ik net een smsje, dat die vriend met iemand mee rijdt en daarom om half 7 op het station staat ipv 7 uur.
haast, haast.
Fijne avond allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |