Ik op zich wel, heb het alleen nogal druk. Maar ik ga nog wel een keer kijken via uitzendinggemist, of gewoon volgende keerquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ook nietEn ik ga het ook niet kijken waarschijnlijk
Simpelweg omdat ik absoluut niks heb met politiek programma's en sowieso nauwelijks nog tv kijk.
Ik wel.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ook nietEn ik ga het ook niet kijken waarschijnlijk
Simpelweg omdat ik absoluut niks heb met politiek programma's en sowieso nauwelijks nog tv kijk.
Dan wist ik wel waar ik mn tijd instakquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:57 schreef De_Hertog het volgende:
Hoi LB, heb je scriptie ook nog niet kunnen lezen. Ik hoop hier van het weekend tijd voor te hebben, al staan er ook al weer twee feesten op het programma
Ik ga t niet downloadenquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:59 schreef Etcetera het volgende:
LB, heb je Grey's al kunnen downloaden?
Ja maar jij hebt een goed werkgeheugen denk ik, en sowieso duizenden gigs schijfruimte....quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:05 schreef Etcetera het volgende:
Wat is videosticIk brand niks
Ik download, sommige dingen bewaar ik, sommige dingen verwijder ik. Ben te lui om te branden
Toch 1750 gig in totaalquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:33 schreef Etcetera het volgende:Dat is wel een beetje weinig ja
Ik zou niet eens defragmenteren maar gewoon opnieuw installeren
En ik heb wel aardig wat space, maar geen duizenden gigs hoorHeb 3 schijven: 1x 250Gb waar ik windows op heb staan, programma's installeer, games installeer, alles. 1x 500Gb waar alleen maar series op staan, 146 Gb over en 1Tb schijf waar muziek/films/series/ongeinstalleerde games/programma's op staan
Ik vind dat al aardig richting 'duizenden' gaanquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:42 schreef Etcetera het volgende:Externe harde schijf vergeten
640 Gb, van WD, laatst gekocht
2390 Gb in totaal
Oh, maar dat ook als je tv kijkt: afwas, opruimen, troep uitzoeken.. Daarnaast kijk ik ook geregeld op de pc inderdaad, of soms lekker vanuit bed. De tv is voornamelijk voor films eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:48 schreef Etcetera het volgende:
Ja het loop inderdaad wel aardig opEn dan zou ik er nog wel een schijf bij willen hebben
Heb geen HDTVMis ik ook niet, kijk alles op m'n pc en dat bevalt me wel
Kan ik er nog iets naast doen
Daar is de laptop voorquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik dacht meer aan FOK!ken, IRC, beetje schoolwerk
Die van mij is al best oud, maar doet het nog prima. Ik heb een keer een nieuwe accu gekregen, dat hielp enorm. Verder is ie lekker compact, 12". Ideaal voor onderweg en een beetje banksurfen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:00 schreef Etcetera het volgende:
Heb geen laptopNooit echt nodig gehad, maar begint toch wel verleidelijk te worden om een aan te schaffen
Maar heb er geen geld voor momenteel, dus dat duurt sowieso nog even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |