quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:07 schreef TradeMarkie het volgende:
En daar sta je dan, met je cliffhanger
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:07 schreef TradeMarkie het volgende:
En daar sta je dan, met je cliffhanger
quote:
quote:ik heb een ontstoken oog omdat ik weer eens met mijn lenzen in geslapen heb![]()
![]()
123.000quote:kan iemand de kijkcijfers van gister opzoeken? Ben benieuwden hoe zat het nou dat ik op tv was? Verder niemand over gehoord
quote:
Wat was jullie verwachting qua aantal kijkers?quote:
Dat gaat al snelquote:
Nou ja, ik heb het nooit gezien, maar ook dat was te verwachten natuurlijkquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:14 schreef Etcetera het volgende:
Dat snap ik wel maar er was weinigs positiefs aan De Tafel van Vijf
Dat topic had ik ook nog gezien, maar toen was het al weer weg. Je moest er snel bij zijn wilde je er iets van mee krijgenquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het ook niet gezien hoorMaar ik heb een topic gevolgd dat Offy toen geopend had, het werd helemaal de bodem ingeboord. Je had een schep nodig om het weer te vinden zeg maar
Ik moet eerlijk bekennen gisteren niet gekeken te hebben.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb wat dat betreft goede hoop voor MaJo's programma![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sonja Bakker nokt er meehttp://bit.ly/l81pw
Ik heb het een keer gekeken. Katja Schuurman was toen degene die het gesprek moest leiden, maar ze nam steeds zelf het woord.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het ook niet gezien hoorMaar ik heb een topic gevolgd dat Offy toen geopend had, het werd helemaal de bodem ingeboord. Je had een schep nodig om het weer te vinden zeg maar
Ik ook nietquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen gisteren niet gekeken te hebben.
Niks aan gemist dusquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gekeken. Katja Schuurman was toen degene die het gesprek moest leiden, maar ze nam steeds zelf het woord.En het ging helemaal nergens over.
Ik heb het net gekeken. Weer leuke gasten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb wat dat betreft goede hoop voor MaJo's programma![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |