Goed. Het schijnt modeweek ergens te zijn. Vandaar die rare plaatjes.quote:
Als afsluiting komen er straks foto's van de dames uit de SC in die kleding.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Goed. Het schijnt modeweek ergens te zijn. Vandaar die rare plaatjes.
Zal wel tot een uur of 1 duren. Ohja, bierdrinken niet te vergetenquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als afsluiting komen er straks foto's van de dames uit de SC in die kleding.
Is het dicht bij huis of ga je in een hotel?quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Zal wel tot een uur of 1 duren. Ohja, bierdrinken niet te vergeten
Of gewoon op het werk en dan zoveel zuipen dat ze maandag pas bijkomen.....quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het dicht bij huis of ga je in een hotel?
Alsof iemand in die apenpakjes zou willen klimmenquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zit er klaar voor.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar blijft jouw foto in uniform. Want die heb je gisteren gemaakt.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:35 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Alsof iemand in die apenpakjes zou willen klimmenOp het blauwe jurkje na dan..
Netjes.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
met carpool collega's. Taxiservice. Wordt gereden.
Ik zag de foto.. en ik verwijderde hemquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar blijft jouw foto in uniform. Want die heb je gisteren gemaakt.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:37 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik zag de foto.. en ik verwijderde hem
Jij zou het ook doen!quote:
Ach waarom durf je hem niet te laten zien.....quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:37 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik zag de foto.. en ik verwijderde hem
je hebt het erbij staanquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He ofyles, welke trein staat er in je avatar?
Ik heb al vaak zat met een foto in de AKQ (SC) gestaan. Maar ok, voor jouw gemoedrust zal ik er nog wel één terug zoeken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:38 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jij zou het ook doen!Ik zie er nog erger uit dan ik dacht
Dat snap ik niet. Zo'n leuke meid als jij kan er alleen erg leuk uit zien denk ik.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:38 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jij zou het ook doen!Ik zie er nog erger uit dan ik dacht
maar dan moet ik wel een nieuwe maken ... ik heb hem verwijderd rememberquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb al vaak zat met een foto in de AKQ (SC) gestaan. Maar ok, voor jouw gemoedrust zal ik er nog wel één terug zoeken.
Niet in een mcDonalds pakjequote:Op zaterdag 26 september 2009 19:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Zo'n leuke meid als jij kan er alleen erg leuk uit zien denk ik.
Dan krijg je ineens een lelijk gezicht? je bent dan een leuke meid in een McDonaldspakje aan.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |