Dan kun je je toch gewoon omkleden naast een rek met witte kleiding. Dan ziet niemand je.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben zo oogverblindend wit dat mensen tegen zichzelf beschermd moeten worden
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben zo oogverblindend
C4 is niet op visite, neequote:Op zaterdag 26 september 2009 16:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Vraag je dit uit jezelf of is Cobra4 op visite?
Dat klinkt al een stuk beter dan de berichten van toen je er net wasquote:Op zaterdag 26 september 2009 09:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Een blij momentje in jullie vroege ochtendIk ga slapen!
Bijna elk brand programma heeft wel een optie gewone video 'dvd video' van te maken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een leuker vriendje gevonden?![]()
Wie van jullie kan me helpen?Ik heb dus een videoclipje gemaakt, .avi-bestandje, ik heb het net op dvd gebrand, maar nu kan mn dvdspeler m niet afspelen
Kan ik het opslaan als een ander formaat wat hopelijk wel wat makkelijker af te spelen is??
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kun je je toch gewoon omkleden naast een rek met witte kleiding. Dan ziet niemand je.
Neuhquote:
Ik vraag me al heel lang af waarom alle modellen graatje mager moeten zijnquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:49 schreef Whiteguy het volgende:
Op ad.nl vandaag... 'modeweek in Milaan'
Kan iemand mij vertellen wat dit met mode te maken heeft:
[ afbeelding ]
En het kan ook niet gezien worden als excuus om die meid half nakend op die catwalk te krijgen... want als dat het doel is zorg je wel dat het er wat smakelijker uit ziet lijkt me
Mwoah ik vind dat die meiden zo mager zijn nog tot daar aan toe...quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Eigenlijk moet er een wereldwijd verbod komen op sites die anorexia aanmoedigen.
WOW! De grindhouselook is weer in!quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:49 schreef Whiteguy het volgende:
Op ad.nl vandaag... 'modeweek in Milaan'
Kan iemand mij vertellen wat dit met mode te maken heeft:
[ afbeelding ]
En het kan ook niet gezien worden als excuus om die meid half nakend op die catwalk te krijgen... want als dat het doel is zorg je wel dat het er wat smakelijker uit ziet lijkt me
Gaat zeker wel laat worden.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, vanavond personeelsfeest. Zaal, bandje erin, toespraakje van de directeur enz enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |