Staat ie zo vol of is ie zo oud?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ja alles doet het op mijn laptop wel hoorAlleen die wordt zo vreselijk sloom als je er een dvdtje in stopt, dat ie m op ongeveer 1/10e van de snelheid afspeelt
Ik kan het niet helpen dat je dat vertelt hierquote:
Hoeveel RAM?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:54 schreef Etcetera het volgende:
Dat weet ikHeb een redelijk goed geheugen
Wow!quote:
De harde schijf is maar iets van 60 GB geloof ik, en die staat aardig vol jaquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Staat ie zo vol of is ie zo oud?
Ah okay. Een externe harde schijf kopen en je laptop weer opschonen wil wel helpen dan.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De harde schijf is maar iets van 60 GB geloof ik, en die staat aardig vol ja
Bijna 16, puberteit duurt al zes jaar en verergert.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Welnee, hoe oud is ze? Volgens mij normaal gedrag voor een puber.
Gewoon in de winkel passen volgende keer.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:02 schreef Etcetera het volgende:
Nieuwe broek + 2 shirtjes bij de C&A. Nog geen 50 euroOngepast meegenomen, broek heb ik ook al namelijk en gewoon zelfde maat gepakt
Wilde de shirtjes wel passen maar het was zo druk dat ik daar geen zin in had
Ja, nee, toch maar nietquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gewoon in de winkel passen volgende keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |