Nu op de 2e.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
op welke verdieping zit je?Nee, ik denk het niet
Ik zag dat hekje nog staan vanmorgen toen ik er langsop fietste (woon er om de hoek en fiets dus altijd langs de C1000) dus ik vrees het ergstequote:
Tssk doe mij ook zo'n baanquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:24 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet nog niet of ik hier zo lang ga blijven dat ik ook lunch, misschien rijd ik wel via de AH Dukenburg naar huiser komt op dit moment vrij weinig nuttigs uit mijn toetsenbord
Nou...quote:
Ja echt alsof borsten gelijkstaan aan de mate van seksuele tevredenheidquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, ik heb ook niet veelmaar dat boeit me ook geen flikker eigenlijk.. daar hebben ze goede bh's voor uitgevonden
Dan is het wachten tot hij mi ook weer begint te bashenquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
volgens mij heeft NEC-Nijmegen weer een nieuwe kloon
Dat ik er mod ben betekent niet dat ik een alu-hoedje opheb hequote:Op vrijdag 25 september 2009 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
ja, je gaat er een Brave New World van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |