Ik ookquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:50 schreef AntiAnti het volgende:
Ik heb in groep 5 nog werkstukken van 30paginas met de hand geschreven. TS is een verwend kutkind.
Ja maar als je bijvoorbeeld een fout maakt moet je dat weer doorstrepen of je bent ergens een woord vergeten of je gebruikt de verkeerde vorm/naamval. Dan word het al snel een chaosquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:58 schreef TC03 het volgende:
TS heeft polio? Dat soort briefjes heb je toch zo in elkaar geflanst.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:05 schreef Personan het volgende:
[..]
Ja maar als je bijvoorbeeld een fout maakt moet je dat weer doorstrepen of je bent ergens een woord vergeten of je gebruikt de verkeerde vorm/naamval. Dan word het al snel een chaos
Een punt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:45 schreef MASD het volgende:
Op brieven zit geen spellingscheck. Dat is het vooral.
daroom maak je eerst een klad versiequote:Op vrijdag 25 september 2009 01:05 schreef Personan het volgende:
[..]
Ja maar als je bijvoorbeeld een fout maakt moet je dat weer doorstrepen of je bent ergens een woord vergeten of je gebruikt de verkeerde vorm/naamval. Dan word het al snel een chaos
Als je dat soort dingen fout doet is het goed dat je het met pen en papier doet. Dat soort dingen hoor je moeiteloos foutloos te kunnen doen, ook al heb je een computer die het voor je verbetert.quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:05 schreef Personan het volgende:
[..]
Watje. Dat deden wij nog uit ons hoofd, niks papier!quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:50 schreef AntiAnti het volgende:
Ik heb in groep 5 nog werkstukken van 30paginas met de hand geschreven. TS is een verwend kutkind.
Nog even, en ik begin echt te geloven dat je Lee Towers bent.quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:22 schreef TC03 het volgende:
Ik heb mijn afstudeerscriptie nog met met een mes vervaardigd uit papyrus in een rots gekerfd.
In welk gehucht is dat? En belangrijker: wat voor school?quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:41 schreef Personan het volgende:
Ik moet bijna voor elk vak een zakelijke brief schrijven. Op de computer doe je hier 15-20 minuten over maar mijn school weigert om ons die brieven op de computer te laten uitwerken dus dan ben je bijna 45-60 minuten bezig per brief en je moet nog zelf woorden tellen ook
Klacht:School die weigert om schrijfopdrachten op de computer te laten maken
Je kan het toch gewoon eerst op de computer maken en dan overschrijven?quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:05 schreef Personan het volgende:
[..]
Comic sansquote:Op vrijdag 25 september 2009 01:39 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Je kan het toch gewoon eerst op de computer maken en dan overschrijven?
Of print het uit in een font wat lijkt op een handschrift.
Deze optie meende je serieus? Of was het meer een optie, om maar een optie te hebben?quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:39 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Of print het uit in een font wat lijkt op een handschrift.
Nee natuurlijk niet serieus. Maar nu ik er nog eens over nadenk, op die school hebben de docenten wellicht nog nooit een computer van dichtbij gezien dus misschien hebben ze het niet door.quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:53 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Deze optie meende je serieus? Of was het meer een optie, om maar een optie te hebben?
Dyslexie moet je niet opvangen met spellingscontrole. Zwakke punten moet je extra aandacht aan besteden en extra op oefenen. Anders wordt het nooit beter eerder nog beroerderquote:Op vrijdag 25 september 2009 01:09 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Een punt.
Maar dat is wel een vooruitgang in de technologie, die spellingcontrole. Zodat mensen met dyslexie zich op andere zaken kunnen concentreren . Dus waarom die school verbiedt dingetjes op de PC te verwerken is me een compleet raadsel. Wellicht te conservatief. Schrijven is (uiterlijk) zó 1998.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |