Preciesquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:34 schreef jslavenburg het volgende:
Gewoon uitvinken in MSN.
Opgelost, slotje.
Kan ik die kotewinks ook ergens uitzetten? Strontvervelende schermvreters zijn het.quote:
nee, je leest iets en automatisch klik je. tussen die tijd zit maximaal een halve seconde en voor je het weet staat die pagina al voor je snufferd.quote:
Zet dat dan in je OP.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:36 schreef Goofisch het volgende:
[..]
nee, je leest iets en automatisch klik je. tussen die tijd zit maximaal een halve seconde en voor je het weet staat die pagina al voor je snufferd.
Vast welquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:35 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kan ik die kotewinks ook ergens uitzetten? Strontvervelende schermvreters zijn het.
Ja had gekund idd.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zet dat dan in je OP.
Snufferd
Das ook weer zo.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:41 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja had gekund idd.
Maar dan heb ik zo weinig typvoer over voor in het topic![]()
Menu (ff msn volledig beeld en dan rechtboven) >extra>opties en daar staat al die zooi. ff zoeken.quote:
Hiephoi!quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:54 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Menu (ff msn volledig beeld en dan rechtboven) >extra>opties en daar staat al die zooi. ff zoeken.
net zelf ook uitgevonden. gelijk alles uitgezet. ook geluid en meldingen enzo.
Ik nietquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:56 schreef Personan het volgende:
Ik vraag mij echt af wat voor soort journalisten er werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |