Zo slecht dat ze ze zelfs nog zouden gebruikenquote:Op donderdag 24 september 2009 23:25 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Boehoequote:Op donderdag 24 september 2009 23:28 schreef opinionr het volgende:
Ik maak een serieus topic over mijn serieuze problemen en jij gaat lopen lemingen in ONZ.
Kutjeslijer
was het serieus? ow sjit sorryquote:Op donderdag 24 september 2009 23:28 schreef opinionr het volgende:
Ik maak een serieus topic over mijn serieuze problemen en jij gaat lopen lemingen in ONZ.
Kutjeslijer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cola... in mijn neus.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:23 schreef Bowlingbal het volgende:
Ik snap haar motivatie, maar ik kan me haast niet voorstellen dat het 80% is.
We passen echt niet bij elkaar. Dit klopt gewoon niet.
quote:Op donderdag 24 september 2009 23:25 schreef PiRANiA het volgende:
Hier schoot ik in de lach.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:23 schreef Bowlingbal het volgende:
Ik snap haar motivatie, maar ik kan me haast niet voorstellen dat het 80% is.
We passen echt niet bij elkaar. Dit klopt gewoon niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2009 00:37:03 ]
quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:34 schreef Ivo1986 het volgende:
mijn vriendin maakt het daardoor uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erop, zie het positieve ervan je kunt nu in ieder geval weer in het rond neuken
![]()
I loldquote:Op donderdag 24 september 2009 23:25 schreef PiRANiA het volgende:
Rooffolllcopterrrrquote:Op donderdag 24 september 2009 23:25 schreef PiRANiA het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |